arehsan Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 For å komme inn på rett spor igjen da... er det noen fra overklokking .no eller noe som vil åpne en bærbar og prøve litt overklokking? Jeg tror interessen er her! Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg har modifisert kjølingen til min bærbare - byttet ut noe grafitt-dritt med AS-5. Resultatet var utrolig bra. Men å overklokke den går heller dårlig, så det blir det verre med. Jeg ser heller ikke hensikten i å overklokke en bærbar da det får konsekvenser: - Økning i varmeutviklingen - Økt strømforbruk -> kortere driftstid på batteriet Uansett: På min bærbare er det ikke mulig å foreta noen overklokking på normalt vis, så der kan jeg ikke gjøre noe. Har ikke lyst å risikere å ødelegge en maskin til nesten 20 laken. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Noen som har påført kjølepasta på G556E? Kan noen legge ved bilder av det da? trenger det så inderlig! Lenke til kommentar
karlakse Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 veldig interessant tråd dette her. vurderer selv å skru opp min thinkpad for å bytte goopen. ibm har en fullstendig bruksanvisning for hvordan man skal plukke fra hverandre maskinen liggende på nettsiden. tror de har det for alle modeller. et problem er at de bruker skruer som har plastikk coating. disse kan ifølge ibm kun brukes en gang. noen som har erfaring med å benytte skruene flere ganger? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Bump it up.... for DesertGlow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå