GroKoDilla Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Up where we belong... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Ble jo et skikkelig flott drømmeaktig og litt mystisk bilde dette! Romantisk og kunsterisk.. Liker! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Eller for å si det på Nord Norsk, "de e hær æ høre tell" Flott drømmeaktig utrykk. Får en til og ønske at det er sånn det skal bli.... Veldig bra Gro. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Originalt, friskt og flott! Tittelen står godt til biletet. Bra Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Er det et plateomslag du har laget? Det er veldig kunstnerisk og flott. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Flott låt du hadde valgt til denne drømmen din. Jeg følte at det ble litt lyst så jeg forsøkte en forsiktig lysdemping og dro lyset ned til -10 og syntes det ble behageligere å se på. Prøvde også ytterligere, men da endret bildet seg litt vekk fra det drømmende. men du kan jo prøve å dempe lyset og se hva du synes. Ingenting i veien for å ha det i forskjellige versjoner. Det går nok ikke her, men hvis du hadde greid å feste låta til bilde på noen måte så hadde det blitt en fin kombinasjon. men kanskje vanskelig fra den snutten du henviser til? Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Originalt, friskt og flott! Tittelen står godt til biletet. Bra Takker! :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Eller for å si det på Nord Norsk, "de e hær æ høre tell" Flott drømmeaktig utrykk. Får en til og ønske at det er sånn det skal bli.... Veldig bra Gro. Tnx :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Ble jo et skikkelig flott drømmeaktig og litt mystisk bilde dette! Romantisk og kunsterisk.. Liker! Mvh Fredrik Hyggelig at du likte bildet mitt, Fredrik! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Er det et plateomslag du har laget? Det er veldig kunstnerisk og flott. Hehe... det kunne det jo ha vært ;-) Hyggelig du likte det :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Flott låt du hadde valgt til denne drømmen din. Jeg følte at det ble litt lyst så jeg forsøkte en forsiktig lysdemping og dro lyset ned til -10 og syntes det ble behageligere å se på. Prøvde også ytterligere, men da endret bildet seg litt vekk fra det drømmende. men du kan jo prøve å dempe lyset og se hva du synes. Ingenting i veien for å ha det i forskjellige versjoner. Det går nok ikke her, men hvis du hadde greid å feste låta til bilde på noen måte så hadde det blitt en fin kombinasjon. men kanskje vanskelig fra den snutten du henviser til? Roar Hørtes spennende ut... Tenker du å legge en link på selve bildet? Eller å henge teksten på? Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Enkelt og stilig med en god ide i bunn. Kunne også vært en ide med litt mindre definerte hjerter ? ; ) mvh ibn Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 28. september 2015 Forfatter Del Skrevet 28. september 2015 Enkelt og stilig med en god ide i bunn. Kunne også vært en ide med litt mindre definerte hjerter ? ; ) mvh ibn Takk for innspill, Ingvald!! Har prøvd flere varianter, men er nok ikke ferdig her ser jeg... ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg