Gå til innhold

Forbedringer til ny gaming pc

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ha nettopp valgt deler til en gaming pc. Jeg lurer på om det er noen forbedringer jeg trenger med den, ikke altfor dyrt, trenger ikke å være sånn helt perfekt. Så lenge den funker til CS-GO og andre diverse spill. Siden jeg har valgt delene på Komplett så trenger jeg også kanskje hjelp til å finne billigere deler f.eks. Takk på forhånd :)

post-384057-0-46953400-1443197437_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du bruke DVD-drevet? Kommer ikke på noe den trengs til i dag utenom film og eldre spill du vil spille.

Egentlig når jeg tenker meg om igjen, så bruker jeg faktisk aldri sånt. Tusentakk for tipset, kan kvitte meg med den og kjøpe noe bedre

Lenke til kommentar

Hvilken oppløsning skal du spille på? Mange vil mene R9 380 er et bedre kjøp i den prisklassen, noe som benchmarks viser.

Har du en maks prisgrense?

Det handler egentlig ikke om at maskinen jeg bygger skal være perfekt. Jeg spiller nesten ikke noe annet enn CS-GO og League of Legends. Så hvis du hadde funnet en pc som hadde klart de spillene easy og hadde vært billig så er det HELT greit for meg, så lenger jeg føler meg komfortabel å spille med bra kvalitet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...