fjarle Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Les test og se video av droiden BB-8 fra den kommende Star Wars-filmen.TEST: Sphero BB-8 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det er jo i bunn og grunn bare den vanlige Sphero kula som de har lagt til et "hode" på. Var ganske stiv pris for den kula også. Betalte 100 dollar for noen måneder siden. Var gøy i ca. 30 minutter. Etter det har den støvet ned. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Kjøpte en jeg på gøy, kan lo leke med ungene med den. Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Hvordan klarte dere å filme så dårlig? 2 Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Noen som har testet den sammen med katter? Virker som en opplagt vinner. 1 Lenke til kommentar
damnation_InnleggNO Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Etter skuffelsen over "lyssverdet" jeg fikk når jeg var 8, blir det ikke mere Star Wars-merc på meg. Håndtak i hardplast, sverdegg i gjennomsiktig plast og en lyspære som gikk på 1.5 volt - barnet i meg døde litt den dagen. 1 Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Noen som har testet den sammen med katter? Virker som en opplagt vinner. Sjekk her, denne videoen er også bedre etter min mening (viser roboten i mer aktivitet): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå