Sleipsnor Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hei! Jeg er i gang med et gründerprosjekt som skal tilby lagring av eiendeler, med henting og levering. Konseptet ligner på eksisterende bedrifter som City self-storage, lagerbox.no og lignende. Er dette noe du kunne tenke deg å benytte deg av? I hvilke situasjoner ser du for deg at du kunne fått bruk for dette tilbudet? Er meget takknemlig for innspill! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 I forhold til flytting, arv eller utstyr som kajakk/kano Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Funker bra det så lenge man har et billig lokale og på den måten kan konkurrere på pris. Veldig mange som trenger billig lagring, men du må jo være på et sted som er sentralt og har nok innbyggere til at du får leid ut det meste til enhver tid. Kjøper du deg et stort lagerbygg til 10 mill med 20 boder og regner med å bli rik så vil du bli skuffet litt teit eksempel men du forstår nok hva jeg mener Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) I forbindelse med salg av hus/leilighet der alt på bildene til megler skal være minimalistisk er det greit å kunne leie lager til alt man ikke trenger. Jeg vurderte dette selv men løsningen ble å fylle opp hos familie. Du burde ha stor nok plass slik at vinterlagring av biler kan være aktuelt. Endret 30. september 2015 av xibriz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå