Blondie Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvilken av utgangene er det jeg skal koble mine enkle, gamle høyttalere til? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Koble den inn på den Grønne inngangen du. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 den skal kobles til den runde med sånn hull i midten i.. bare tuller Lenke til kommentar
Blondie Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 He he...at den skal være rund har jeg forstått da... Du mener den grønne i midten av de nederste bak maskinen? (Jeg får ikke frem lyd på noen utganger tror jeg...) Noen forslag til annet jeg eventuelt kan gjøre for å finne ut hvorfor jeg ikke får lyd? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 He he...at den skal være rund har jeg forstått da... Du mener den grønne i midten av de nederste bak maskinen? (Jeg får ikke frem lyd på noen utganger tror jeg...) Noen forslag til annet jeg eventuelt kan gjøre for å finne ut hvorfor jeg ikke får lyd? Har du installert lydkortet? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 He he...at den skal være rund har jeg forstått da... Du mener den grønne i midten av de nederste bak maskinen? (Jeg får ikke frem lyd på noen utganger tror jeg...) Noen forslag til annet jeg eventuelt kan gjøre for å finne ut hvorfor jeg ikke får lyd? Har du installert lydkortet? Han mener nok, Har du Installert driverne til Lydkortet? www.nvidia.com Nforce 3.13 driverne er vel de nyeste. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Drivere følger med på CDen. De er med på driveren som er kalt "NVIDIA drivere" eller noko slikt. Lenke til kommentar
Blondie Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Takk for all hjelp! Lastet ned nye drivere, og får nå lyd på den ene høyttaleren i hvert fall.... Men nå som jeg er i gang - er det meningen at det grønne lyset på hovedkortet skal lyse konstant når maskinen er koblet til strømnettet (selv når den er avslått?) (Det røde lyset på den optiske musen lyste konstant når maskinen var avslått også, men dette "løste" jeg ved å koble den med usb'en i steden for..) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ja, det grønne lyset skal lyse. Og musa slutter å lyse etter den har stått stille ei stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå