Gå til innhold

Lydutgang på A7N8X deluxe

Blondie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He he...at den skal være rund har jeg forstått da... Du mener den grønne i midten av de nederste bak maskinen? (Jeg får ikke frem lyd på noen utganger tror jeg...)

Noen forslag til annet jeg eventuelt kan gjøre for å finne ut hvorfor jeg ikke får lyd?

Lenke til kommentar
He he...at den skal være rund har jeg forstått da... Du mener den grønne i midten av de nederste bak maskinen? (Jeg får ikke frem lyd på noen utganger tror jeg...)

Noen forslag til annet jeg eventuelt kan gjøre for å finne ut hvorfor jeg ikke får lyd?

Har du installert lydkortet?

Lenke til kommentar

Har du installert lydkortet?

Han mener nok, Har du Installert driverne til Lydkortet? www.nvidia.com

Nforce 3.13 driverne er vel de nyeste.

Lenke til kommentar

Takk for all hjelp! Lastet ned nye drivere, og får nå lyd på den ene høyttaleren i hvert fall....

Men nå som jeg er i gang - er det meningen at det grønne lyset på hovedkortet skal lyse konstant når maskinen er koblet til strømnettet (selv når den er avslått?) (Det røde lyset på den optiske musen lyste konstant når maskinen var avslått også, men dette "løste" jeg ved å koble den med usb'en i steden for..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...