Mr. President™ Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Rooney tror han er Messi Martial. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Mataaaa! Lenke til kommentar
Welcro Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Herlig med 3 mål, men utenom det synes jeg dette rett og slett ble kjedelig. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Gratulerer med tabelltopp folkens! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) Herlig med 3 mål, men utenom det synes jeg dette rett og slett ble kjedelig. Sånn blir det med LvG. Results business. Men, fuck that. Top of the league :D Og samme målforskjell som City?! Endret 26. september 2015 av tc47 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Veldig bra kamp! Martial fortsetter å imponere og får en assist. Memphis var også veldig god i dag synes jeg, burde ha satt mål nummer 2, men han gjorde mye bra ellers. Rooney har vært verre. I dag var han involvert mer enn har vært tidligere i sesongen. Men det aller beste; TOP OF THE LEAGUE! Over to år siden vi var på toppen etter ferdigspilt runde! Utrolig deilig! Minner om de gode tider under Sir Alex! Kunne ha felt mange tårer nå hvis jeg var mer sentimental! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Jeg trodde city skulle bli ustoppelige etter 5 strake seirer og null baklengs, men ser jo hvor fort det snur så tidlig i sesongen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Rooney har vært verre. I dag var han involvert mer enn har vært tidligere i sesongen. Når da? Han var totalt katastrofe. 4 gode involveringer på 90 minutter. 90 pasninger ut til Valencia på kant er ikke én eneste god involvering. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Offensivt synes jeg han har mer med. Ikke nødvendigvis med mange flere touch. Men som jeg skrev; han har vært verre. Nå fikk han også et mål fordi han kom seg inn foran mål. Gode bevegelser der. Uansett for "flaks" det var så er det fortsatt mer enn det han har gjort tidligere. Og hvis det hjelper på selvtilliten hans så tar jeg det med åpne armer. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Flere ganger Rooney er helt ute av synk med resten. Vondt å se på. Få på Pereira eller Herrera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå