Tesshin Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg antar at det er eneste måten å få disse syke Caselabs kabinettene er å bestille de fra utlandet. Noe som har erfaring angående dette? Hva det koster etc utenom selve prisen på kabinettet? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det koster prisen + fortollingsgebyr + 25% Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hva med å reise til landet som selger dette, og bli der mere en 1 dager, så kan du handle for 6000 kr momsfritt. Da frakten på et slik kabinett vil bli veldig stiv hvis du ikke handler fra kina. Lenke til kommentar
Tesshin Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Hva med å reise til landet som selger dette, og bli der mere en 1 dager, så kan du handle for 6000 kr momsfritt. Da frakten på et slik kabinett vil bli veldig stiv hvis du ikke handler fra kina. Grunnen til at vi bestiller fra nettet er jo for å slippe å reise dit. Det er hele konseptet Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) har bestilt derfra og du lager konto. deretter konfigurerer kabinettet og evt andre ting og legger det i handlekurven. ER mulig shipping kalulatoren virker men dersom ikke Så tar du screenshot av handlekurven og sender bildet og hvor pakken skal sendes for å beregne shipping http://www.caselabs-store.com/international-shipping-charges/. Når du har fått svar fra de så går du hit og legger til nøyaktig frakt i handlekurven og fullfører ordren. Jeg glemte adressen men han klarte å gjette fra navnet hvilket land så gikk greit. Er mulig det er forandret noe med det er hva jeg gjorde, på pakken (utstyr og frakt) så legges det til moms på 25% og ett fortollingsgebyr. jeg bestilte mercuiry S8 når det ble lansert og er veldig fornøyd med kassa, er iallefall godt ventilert selv kun med 140mm vifter. Har enda noen 120mm vifteplasser i front jeg ikke bruker. edit fant ordren i epost Cart Items SKU Qty Item Price Item Total International Shipping Charges (These charges will be checked for accuracy, please enter the exact quoted amount)(Shipping Format: Flat-packed, Shippng Methods: USPS Express Mail , Hundreds: $100, Tens: $0, Ones: $3) 1 $103.00 USD $103.00 USD Mercury S8(Case Color: Black 3-5 business days for processing, Form Factor: SSI EEB ($10.00), Top Chassis Mount: 120.2/140.2 x 2 mount, Top Cover: Ventilated , Left Door: Standard Window (adds $10.00), Right Door : Standard Window (adds $10.00), Front Cover: Ventilated , Flex-Bay Configuration: 140.2 Mount with Ventilated Bay Covers ($24.00) , Power and Reset Switch: Standard Power/Reset Switches with Sleeved Cables , I/O Panel: USB 3.0/HD Audio ($25.00), Rear Fan Mount: 120mm/140mm Hex-Mesh, Add a Second HDD cage? Yes ($24.00), Add Tech Station Conversion Kit? No thanks, Add the S8 120.3 side mount? No Thanks.)(This product is available for pre-order only) Mercury S8 1 $462.95 USD $462.95 USD Subtotal: $565.95 USD Coupon Code (S8PROMO): -$40.00 USD Shipping: $0.00 USD Grand Total: $525.95 USD Payment method: PayPal Endret 26. september 2015 av Lugmeister Lenke til kommentar
Tesshin Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 har bestilt derfra og du lager konto. deretter konfigurerer kabinettet og evt andre ting og legger det i handlekurven. ER mulig shipping kalulatoren virker men dersom ikke Så tar du screenshot av handlekurven og sender bildet og hvor pakken skal sendes for å beregne shipping http://www.caselabs-store.com/international-shipping-charges/. Når du har fått svar fra de så går du hit og legger til nøyaktig frakt i handlekurven og fullfører ordren. Jeg glemte adressen men han klarte å gjette fra navnet hvilket land så gikk greit. Er mulig det er forandret noe med det er hva jeg gjorde, på pakken (utstyr og frakt) så legges det til moms på 25% og ett fortollingsgebyr. jeg bestilte mercuiry S8 når det ble lansert og er veldig fornøyd med kassa, er iallefall godt ventilert selv kun med 140mm vifter. Har enda noen 120mm vifteplasser i front jeg ikke bruker. edit fant ordren i epost Cart Items SKU Qty Item Price Item Total International Shipping Charges (These charges will be checked for accuracy, please enter the exact quoted amount) (Shipping Format: Flat-packed, Shippng Methods: USPS Express Mail , Hundreds: $100, Tens: $0, Ones: $3) 1 $103.00 USD $103.00 USD Mercury S8 (Case Color: Black 3-5 business days for processing, Form Factor: SSI EEB ($10.00), Top Chassis Mount: 120.2/140.2 x 2 mount, Top Cover: Ventilated , Left Door: Standard Window (adds $10.00), Right Door : Standard Window (adds $10.00), Front Cover: Ventilated , Flex-Bay Configuration: 140.2 Mount with Ventilated Bay Covers ($24.00) , Power and Reset Switch: Standard Power/Reset Switches with Sleeved Cables , I/O Panel: USB 3.0/HD Audio ($25.00), Rear Fan Mount: 120mm/140mm Hex-Mesh, Add a Second HDD cage? Yes ($24.00), Add Tech Station Conversion Kit? No thanks, Add the S8 120.3 side mount? No Thanks.) (This product is available for pre-order only) Mercury S8 1 $462.95 USD $462.95 USD Subtotal: $565.95 USD Coupon Code (S8PROMO): -$40.00 USD Shipping: $0.00 USD Grand Total: $525.95 USD Payment method: PayPal Takk nice. Hvor lang tid tok det før ordren kom til deg? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 (endret) husker ikke men beregn 2-4 uker alt etter forsendelse og fortollings tid. kommer også an på hvilken forsendelses metode du velger å bruke. Edit: ser at det kan ta opp til 3-4 uker å prosessere ordren før de sender så kan ta noe lengere tid enn det jeg sa men send epost til de å spør. kabinettet mitt ble bestilt 13.2 i fjor og sendt fra usa 17.2 og ankom 1.3 Endret 28. september 2015 av Lugmeister 1 Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Hvilken modell skal du ha ? Har selv et M8, og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Tesshin Skrevet 28. september 2015 Forfatter Del Skrevet 28. september 2015 Hvilken modell skal du ha ? Har selv et M8, og er meget fornøyd. Har meget løst på det største tårn-kabinettet. Magnus STH10. Se hvor mange radiatorer jeg kan få plass til. 3 x 560mm radiator + 360 mm foran vil jeg tro. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) om du trenger støre plass til vannkjøling så er det mulighet med å utvide med ekstra pedestalls (tror oversettelsen er pidestall). Det er det som er genialt med kabinettene til caselabs, med at de er flatpakkede så tar de ikke så mye plass når de sendes og man sparer frakt. største tårnkabinettet er vel tx-10 men det er for å ha to hovedkort i samme kasse. Endret 28. september 2015 av Lugmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå