Gå til innhold

Bestille Caselabs kabinetter fra utlandet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har bestilt derfra og du lager konto. deretter konfigurerer kabinettet og evt andre ting og legger det i handlekurven.

ER mulig shipping kalulatoren virker men dersom ikke Så tar du screenshot av handlekurven og sender bildet og hvor pakken skal sendes for å beregne shipping http://www.caselabs-store.com/international-shipping-charges/.

Når du har fått svar fra de så går du hit og legger til nøyaktig frakt i handlekurven og fullfører ordren.

Jeg glemte adressen men han klarte å gjette fra navnet hvilket land så gikk greit.

Er mulig det er forandret noe med det er hva jeg gjorde,

på pakken (utstyr og frakt) så legges det til moms på 25% og ett fortollingsgebyr.

jeg bestilte mercuiry S8 når det ble lansert og er veldig fornøyd med kassa, er iallefall godt ventilert selv kun med 140mm vifter.

Har enda noen 120mm vifteplasser i front jeg ikke bruker.

edit fant ordren i epost

Cart Items

SKU

Qty

Item Price

Item Total

International Shipping Charges (These charges will be checked for accuracy, please enter the exact quoted amount)
(Shipping Format: Flat-packed, Shippng Methods: USPS Express Mail , Hundreds: $100, Tens: $0, Ones: $3)

1

$103.00 USD

$103.00 USD

Mercury S8
(Case Color: Black 3-5 business days for processing, Form Factor: SSI EEB ($10.00), Top Chassis Mount: 120.2/140.2 x 2 mount, Top Cover: Ventilated , Left Door: Standard Window (adds $10.00), Right Door : Standard Window (adds $10.00), Front Cover: Ventilated , Flex-Bay Configuration: 140.2 Mount with Ventilated Bay Covers ($24.00) , Power and Reset Switch: Standard Power/Reset Switches with Sleeved Cables , I/O Panel: USB 3.0/HD Audio ($25.00), Rear Fan Mount: 120mm/140mm Hex-Mesh, Add a Second HDD cage? Yes ($24.00), Add Tech Station Conversion Kit? No thanks, Add the S8 120.3 side mount? No Thanks.)
(This product is available for pre-order only)

Mercury S8

1

$462.95 USD

$462.95 USD

Subtotal:

$565.95 USD

Coupon Code (S8PROMO):

-$40.00 USD

Shipping:

$0.00 USD

Grand Total:

$525.95 USD

Payment method:

PayPal

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

har bestilt derfra og du lager konto. deretter konfigurerer kabinettet og evt andre ting og legger det i handlekurven.

ER mulig shipping kalulatoren virker men dersom ikke Så tar du screenshot av handlekurven og sender bildet og hvor pakken skal sendes for å beregne shipping http://www.caselabs-store.com/international-shipping-charges/.

Når du har fått svar fra de så går du hit og legger til nøyaktig frakt i handlekurven og fullfører ordren.

Jeg glemte adressen men han klarte å gjette fra navnet hvilket land så gikk greit.

Er mulig det er forandret noe med det er hva jeg gjorde,

på pakken (utstyr og frakt) så legges det til moms på 25% og ett fortollingsgebyr.

jeg bestilte mercuiry S8 når det ble lansert og er veldig fornøyd med kassa, er iallefall godt ventilert selv kun med 140mm vifter.

Har enda noen 120mm vifteplasser i front jeg ikke bruker.

edit fant ordren i epost

Cart Items

SKU

Qty

Item Price

Item Total

International Shipping Charges (These charges will be checked for accuracy, please enter the exact quoted amount)

(Shipping Format: Flat-packed, Shippng Methods: USPS Express Mail , Hundreds: $100, Tens: $0, Ones: $3)

1

$103.00 USD

$103.00 USD

Mercury S8

(Case Color: Black 3-5 business days for processing, Form Factor: SSI EEB ($10.00), Top Chassis Mount: 120.2/140.2 x 2 mount, Top Cover: Ventilated , Left Door: Standard Window (adds $10.00), Right Door : Standard Window (adds $10.00), Front Cover: Ventilated , Flex-Bay Configuration: 140.2 Mount with Ventilated Bay Covers ($24.00) , Power and Reset Switch: Standard Power/Reset Switches with Sleeved Cables , I/O Panel: USB 3.0/HD Audio ($25.00), Rear Fan Mount: 120mm/140mm Hex-Mesh, Add a Second HDD cage? Yes ($24.00), Add Tech Station Conversion Kit? No thanks, Add the S8 120.3 side mount? No Thanks.)

(This product is available for pre-order only)

Mercury S8

1

$462.95 USD

$462.95 USD

Subtotal:

$565.95 USD

Coupon Code (S8PROMO):

-$40.00 USD

Shipping:

$0.00 USD

Grand Total:

$525.95 USD

Payment method:

PayPal

Takk nice. Hvor lang tid tok det før ordren kom til deg?

Lenke til kommentar

husker ikke men beregn 2-4 uker alt etter forsendelse og fortollings tid.

kommer også an på hvilken forsendelses metode du velger å bruke.

Edit: ser at det kan ta opp til 3-4 uker å prosessere ordren før de sender så kan ta noe lengere tid enn det jeg sa men send epost til de å spør.

kabinettet mitt ble bestilt 13.2 i fjor og sendt fra usa 17.2 og ankom 1.3 

Endret av Lugmeister
  • Liker 1
Lenke til kommentar

om du trenger støre plass til vannkjøling så er det mulighet med å utvide med ekstra pedestalls (tror oversettelsen er pidestall).

Det er det som er genialt med kabinettene til caselabs, med at de er flatpakkede så tar de ikke så mye plass når de sendes og man sparer frakt.

største tårnkabinettet er vel tx-10 men det er for å ha to hovedkort i samme kasse.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...