bares Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hei, Var på ferie i Toscana i sommer - drakk følgelig mye god vin og tanken om å importere noen kasser fra det vinslottet vi besøkte dukket straks opp. Vel hjemme registrerer jeg at regnestykket rundt dette ikke er så komplisert som jeg hadde trodd. Billig blir det ikke, men det er ikke det som er poenget her. Men jeg møtte et uventet problem: Min tanke var å få han der nede til å gjøre pallen klar, så kunne jeg sende en speditør innom og plukke den opp å frakte til Norge. De tar seg av inntolling og alt det der. Men problemet er at ingen av de store speditørene gjør business med privatpersoner. Prøvde meg hos Posten også, men de sender det bare videre til Bring som kun gjør oppdrag for bedrifter. Noen som har prøvd dette før? Innspill? Lenke til kommentar
K N Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Det høres ut som en kinkig situasjon. Har du hørt med det firmaet du skal kjøpe vin av, om de kan bistå med frakt til Norge? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Send det til Vinhotell.se og hent det i Strømstad selv, så fortoller du selv på automat på grensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå