Gå til innhold

Forskjell på Razer mattene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har "Goliathus Control" Medium Size.. Fantastisk musematte til FPS spill som CS og Battlefield. Slik han over meg sier så er det ruglette overflate mens Speed har nok finere tøystoff på overflaten. Meningen er vel slik det ligger logisk i navnet, Speed for å få musen litt raskere dit den skal, Control for mer kontroll rett og slett. Jeg er forferdelig glad i min :) 

Lenke til kommentar

Har "Goliathus Control" Medium Size.. Fantastisk musematte til FPS spill som CS og Battlefield. Slik han over meg sier så er det ruglette overflate mens Speed har nok finere tøystoff på overflaten. Meningen er vel slik det ligger logisk i navnet, Speed for å få musen litt raskere dit den skal, Control for mer kontroll rett og slett. Jeg er forferdelig glad i min :)

Søkte en del på diverse forum, og når folk skal argumentere for hva som er best mellom speed og control så er det voldsom variasjon. Noen sier at det er et salgstriks å selge to forskjellige musematter, og at de derfor ikke er så forskjellig. Noen sier at proffene bruker speed på FPS spil som CS:GO, og andre sier at control gir bedre treffsikkerhet. Veldig vanskelig å bestemme seg her, men har bestilt en large Control matte. Takker for svar! :)

Lenke til kommentar

Control er best. Brukes sammen med Deathadder'n min. Søkte før jeg kjøpte, Control hadde fått best omtale 8/10 stedene.

Det viktigste uansett er jo at overflaten er lik så man ikke får forskjellig resultat ved aiming som f.ex ved å sette musa på bordet/pulten ville vært en dårlig ide.

Jeg kan uten tvil underskrive at Control matta mi har gjort underverker, er blitt knallgod i CS :) Ikke glem å sett at du har denne inni Razer driveren også.

Speed brukes mer for RPG spill der man må være rask men det ikke er så tiendelsnøye på hva du trykker på. Mest kjøpt er Control uanZ :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...