Hallowenman Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Skal kjøpe meg ny musematte, og har funnet to stk på teknikmagasinet. De har to til samme pris fra Razer: Goliathus Standard Speed og Goliathus Medium Control. Hva er forskjellen? Stod ikke så veldig mye om forskjellen på produkt infoen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Nå kjenner jeg ikke til akkurat disse, men jeg har en musematte i metal fra Razer, og der er ene siden speed og andre control. Forskjellen på de er at speed har helt glatt og control litt ruglete overflate. Endret 25. september 2015 av archongamer Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Har "Goliathus Control" Medium Size.. Fantastisk musematte til FPS spill som CS og Battlefield. Slik han over meg sier så er det ruglette overflate mens Speed har nok finere tøystoff på overflaten. Meningen er vel slik det ligger logisk i navnet, Speed for å få musen litt raskere dit den skal, Control for mer kontroll rett og slett. Jeg er forferdelig glad i min Lenke til kommentar
Hallowenman Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Har "Goliathus Control" Medium Size.. Fantastisk musematte til FPS spill som CS og Battlefield. Slik han over meg sier så er det ruglette overflate mens Speed har nok finere tøystoff på overflaten. Meningen er vel slik det ligger logisk i navnet, Speed for å få musen litt raskere dit den skal, Control for mer kontroll rett og slett. Jeg er forferdelig glad i min Søkte en del på diverse forum, og når folk skal argumentere for hva som er best mellom speed og control så er det voldsom variasjon. Noen sier at det er et salgstriks å selge to forskjellige musematter, og at de derfor ikke er så forskjellig. Noen sier at proffene bruker speed på FPS spil som CS:GO, og andre sier at control gir bedre treffsikkerhet. Veldig vanskelig å bestemme seg her, men har bestilt en large Control matte. Takker for svar! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Control er best. Brukes sammen med Deathadder'n min. Søkte før jeg kjøpte, Control hadde fått best omtale 8/10 stedene. Det viktigste uansett er jo at overflaten er lik så man ikke får forskjellig resultat ved aiming som f.ex ved å sette musa på bordet/pulten ville vært en dårlig ide. Jeg kan uten tvil underskrive at Control matta mi har gjort underverker, er blitt knallgod i CS Ikke glem å sett at du har denne inni Razer driveren også. Speed brukes mer for RPG spill der man må være rask men det ikke er så tiendelsnøye på hva du trykker på. Mest kjøpt er Control uanZ Lenke til kommentar
Hallowenman Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Ikke glem å sett at du har denne inni Razer driveren også. Hva mener du? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Ikke glem å sett at du har denne inni Razer driveren også. Hva mener du? Lenke til kommentar
Hallowenman Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Er dette for mus fra Razer? Har en Logitech G502 Proteus Core Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Har du ikke Razer mus har det nok ikke noe å si. Antok at du hadde det siden du skulle ha Razer matte. Siden jeg har fullt sett fra Razer med Tastatur, Mus og Matte bruker jeg Synapse driveren Men du trenger ikke det da nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå