Gå til innhold

erfaring med inntjeningbevis.com/

Mato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha ha ha - det var iallefall underholdende.  Beste "nyhetsinnslag" jeg har sett på lenge.  Ikke bare var det et intervju, intervjuobjektet tok seg jammen tid til å instruere hvordan det skulle brukes.  Noe som alle uavhengige intervjuobjekter selvfølgelig gjør. Fikk en flashback til alle visma-tutorialsene jeg har sett på youtube. 

Jeg synes de skal få kred for innsatsen (selv om jeg ikke kommer til å benytte inntjeningsbevis.

Edit : Iflg domeneshop så har inntjeningsbevis.com ligget for salg i en uke. 

Endret av Taxman
Lenke til kommentar

Ser at det igjen er noen som skal prøve å få folk til å lokkes til å satse på spekulering i binære opsjoner. Binære opsjoner er i seg selv ikke tvilsomt, og er faktisk noe man kan tjene penger på - om man er kan markedene svært godt og i tillegg kan sitte nesten konstant og vedde. Men da bør man kun forholde seg til aktører som har tillatelse til å drive denne type tjenester (investeringstjenester) i Norge eller EU, og som har rapporteringskrav.

Akkurat denne her er neppe på noen av listene over aktører med tillatelse, og bør skys som pesten. I realiteten svindel.

For vanlige folk uten kunnskap, tid og muligheter til å forstå binære opsjoner er nesten vinnesjansen i Lotto større.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...