Mato Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 er det noen som har kjenskap til inntjeningbevis.com , eller erfaring med dette .for meg virker det som en scam , de bruker tvilsom reklame på sider som http://www.karrieremagasinet.com/index.php?A=7324&S=NORC som er laget for og se ut som en extern side som kun linker til de . men er jo greit og sjekke litt runt ting før man avskriver de helt . Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Med såpass dårlig språk og ett domenenavn som kun har vært registrert i noen uker, så ville eg vært _svært_ skeptisk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Hahahahaha hva i all verden er det der for noe? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Det er det dummeste jeg har sett. Karrieremagasinet.com har 1 "nyhet", og det er ang. denne siden. Lukter scam lang vei. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Ha ha ha - det var iallefall underholdende. Beste "nyhetsinnslag" jeg har sett på lenge. Ikke bare var det et intervju, intervjuobjektet tok seg jammen tid til å instruere hvordan det skulle brukes. Noe som alle uavhengige intervjuobjekter selvfølgelig gjør. Fikk en flashback til alle visma-tutorialsene jeg har sett på youtube. Jeg synes de skal få kred for innsatsen (selv om jeg ikke kommer til å benytte inntjeningsbevis. Edit : Iflg domeneshop så har inntjeningsbevis.com ligget for salg i en uke. Endret 25. september 2015 av Taxman Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Tok for moro skyld et par Google-søk på noen av bildene de benytter på karrieremagasinet.com. "Hanne Olsen" som de intervjuer i filmen heter egentlig Karine. Hun er skuespiller og har lagt ut samme bilde på sin hjemmeside (karinedybvik.no). Lenke til kommentar
tangenfoto Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Er det bare jeg som synes det er litt morsomt at denne skuespilleren (Karine) er utdannet politi - med erfaring fra hvitvaskingsseksjonen i Økokrim? Da passer det seg jo fint å fronte et "selskap" som dette. Endret 25. september 2015 av tangenfoto 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Sitter berre å venter på at det skal komme ein heilt fersk forumbrukar som kommenterer at dette er 100% legit og at vedkommande sjølv har tjent store summar på dette fantastiske selskapet Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Jeg er ikke helt fersk men jeg kan garantere at dette er bra greier. Jeg tjener 100.000,- i måneden på dette fantastiske selskapet, skattefritt!!! Ikke noe tull, bare lettjente penger PS; 1 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Ser at det igjen er noen som skal prøve å få folk til å lokkes til å satse på spekulering i binære opsjoner. Binære opsjoner er i seg selv ikke tvilsomt, og er faktisk noe man kan tjene penger på - om man er kan markedene svært godt og i tillegg kan sitte nesten konstant og vedde. Men da bør man kun forholde seg til aktører som har tillatelse til å drive denne type tjenester (investeringstjenester) i Norge eller EU, og som har rapporteringskrav. Akkurat denne her er neppe på noen av listene over aktører med tillatelse, og bør skys som pesten. I realiteten svindel. For vanlige folk uten kunnskap, tid og muligheter til å forstå binære opsjoner er nesten vinnesjansen i Lotto større. Lenke til kommentar
almond Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Ekstremt festlig. Alle linkene jeg fant på karrieremagasinet.com har fører til sign-up for inntjeningsbevis.com. Alle bildene, alle menyvalgene. Morro. "Og nå over til andre nyheter" - video slutt Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Jeg tok et bildesøk på en av "personene" i kommentarfeltet, "Camilla" er språksterk gitt: Endret 29. september 2015 av toth Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Kommentatorene har mange navn også (http://profitnewstoday.com/fbs/): Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Noen burde hacke den siden der eller ddose Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 De som går på dette fortjener faktisk å miste pengene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå