Evas Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Nå har Facebook begynt å sende varslinger på min PC og iPad, selvom jeg IKKE er pålogget eller på annen måte har bedt om denne "service"! Må X-e ut hver enkelt, før de forsvinner. Noen som vet hvordan jeg fjerner dette? Finner ikke noe i innstillinger. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Sjekket Settings -> Notifications and actions -> Show notifications from these apps? Lenke til kommentar
Evas Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Sjekket Settings -> Notifications and actions -> Show notifications from these apps? Takk for svar. Har gjort det nå, satt alle på "off", men uten effekt. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Har du installert en Facebook app eller noe? Lenke til kommentar
Evas Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Ja, har det på iPadden, noe som er installert for flere år siden, derfor er det utrolig at det også kommer på PC-en. MEN, nå prøvde jeg igjen å høyreklikke på varslet, og denne gang kunne jeg så velge å "deaktivere varsler": Det kunne jeg ikke da jeg prøvde her til morgen. La oss håpe det funker nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå