akelbo Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Lar deg prøve tre av spillets moduser.Star Wars Battlefront-betaen sparkes i gang om to uker Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Nydelig! Verste tenkelige timingen selvfølgelig Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Nydelig! Verste tenkelige timingen selvfølgelig eheh. For min del så er det nesten den "beste" timingen. Barnedåp denne helga, Brøttumlan neste helg - Og så kommer da en helg med Battlefront Beta. Men siden jeg er "gammel mann" så får jeg sikkert ikke tid til å spille så mye som jeg vil allikevel... Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Nydelig! Verste tenkelige timingen selvfølgelig eheh. For min del så er det nesten den "beste" timingen. Barnedåp denne helga, Brøttumlan neste helg - Og så kommer da en helg med Battlefront Beta. Men siden jeg er "gammel mann" så får jeg sikkert ikke tid til å spille så mye som jeg vil allikevel... Jeg skal i bryllup i Stangkjørvik, en tur til legevakta, deretter en roadtrip mot Kåsatjønn, før jeg må på Kiwi for å handle. 1 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Mye som dessverre har gjort at min forventning og glede over dette har sunket drastisk, men det skal nå ihvertfall prøves. Kan jo hende at det er fantastisk gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå