Gå til innhold

Gatekunst på Cuba VI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Cubas Kaptein Sabeltann......

Skikkelig fargerikt og godt utført. Teksten skal jeg ikke begi meg innpå, men antar det er et eller annet som har med revolusjon å gjøre.....

Flott dokumentert igjen og alle versjonene er fine på sin måte:-)

Gøy å se hva gatekunstnerne presenterer der borte. Kan si mye om Cuba, men fargerikt ser det ut til og være på flere måter:-)

Lenke til kommentar

Cubas Kaptein Sabeltann......

Skikkelig fargerikt og godt utført. Teksten skal jeg ikke begi meg innpå, men antar det er et eller annet som har med revolusjon å gjøre.....

Flott dokumentert igjen og alle versjonene er fine på sin måte:-)

Gøy å se hva gatekunstnerne presenterer der borte. Kan si mye om Cuba, men fargerikt ser det ut til og være på flere måter:-)

 

 

Ved første øyekast trodde jeg han hadde ompahorn da jeg så thumben.

Men altså en cubansk capt'n Sabeltann som Pentaxen sier.

Flott serie dette - closer n closer.

Ser faktisk ut til å være en del dyktige graffitikunstnere på Cuba.

 

Roar

Hei gutter! :w00t:

 

Den var ekstra fargerik og fin denne.  De mangler jo så mangt disse Cubanerne, men har vel hele tiden blitt stimulert til kunstnerisk utfoldelse, musikk, dans, billedkunst.  De er glade i farger og ting som gjør livet litt lysere. 

Jeg greier ikke finne ut hva der står på banneret, det var irriterende.

Det kan ha noe å gjøre med hva som foregår innafor porten også kanskje?

Hyggelig at dere likte dette.  Jeg må vel snart til å avslutte denne serien nå. Blir dere lei?

Lenke til kommentar

Spennende med gatekunst.., likte versjon 3 best..:)

Mvh. Jan Åge

  

Fint at du presenterer gatekunst fra denne delen av verden. Skiller seg litt ut fra det vi ser ellers, fint dokumentert av deg. Velger meg V1 fordi en ser bildet i perspektiv med omgivelser omkring.

Vennlig hilsen Ragnar

  

Nok en fin serie fra deg og som er annerledes enn den igår. Velger meg V3 jeg også.

Mvh Fredrik

Tusen takk for kommentarer! :)

 

Synes liksom at V1 skal inneholde litt av omgivelsene, så man ser hvor det kommer fra på en måte. På V3 har jeg tatt meg litt kunstneriske friheter, ble veldig fornøyd sjøl ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...