Kj3tll Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Ja, jeg har vært i kontakt med xbox support mange ganger de siste 5 ukene. Opprettet 6 support ordre og får aldri ups sendingsetikketen fra dem for å sende inn xbox'en, som fremdeles er under garanti. I vinter/vår brukte jeg 4!! advanced exchange ordre, og jeg fikk 4 defekte xbox'er som jeg returnerte til dem. Jeg merket at xbox'n var defekt sånn 1,5 mnd etter kjøpsdatoen, selvfølgelig etter 30 dagers full returretten.. Butikken der jeg kjøpte den fra sier at jeg må kontakte ms xbox support. Det har jeg jo gjort i snart 4 mnd.. J hadde et opphold i sommer der jeg ikke kontaktet dem. Av en eller annen grunn så har kontoen min på myservice.xbox fryst seg slik at jeg ikke kan opprette noen ordre, og advanced exchange orderen er ikke engang lagret i loggen til ms... Veldig merkelig greier dette. Så da er spørsmålet.. har jeg noen krav?? Kan jeg gå til butikken der jeg kjøpte den og få en ny en? Jeg er student og har stramt budsjett og det å betale for frakten kan bli litt vanskelig før garanti tiden går ut.. - K Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Ta kontakt med butikken du kjøpte den i, du kan kreve at de tar hånd om returen. Oftest er det mest praktisk for både de og deg at du tar det direkte med de, men ser ikke ut som om det går nå. 1 Lenke til kommentar
Kj3tll Skrevet 24. september 2015 Forfatter Del Skrevet 24. september 2015 j Ta kontakt med butikken du kjøpte den i, du kan kreve at de tar hånd om returen.Oftest er det mest praktisk for både de og deg at du tar det direkte med de, men ser ikke ut som om det går nå. riktig... jeg kan også reklamere på dette også vell? Det er lenge siden jeg oppdaget feilen- men jeg har prøvd å få den erstattet/reparert som sagt.. Lenke til kommentar