Bahtiyar Ømer Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Humle Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Den så ut som den hadde vært i hardt vær, bustete og passe forbanna! Flotte farger, godt plassert (kanskje litt lite luft over?) fin speiling. 1 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Likte veldig godt raudfargen og speglinga. Bra dette Magnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Jaggu har du fått humla skikkelig stygg. Ville ikke ha møtt den der i amerikansk romfilmstørrelse. Mange amerikanske romfilmer har faktisk brukt insekter som modeller for en del figurer. Bra fotojobb. Litt norskundervisning: Det heter IKKE "det ligner som en bjørn", men "Det likner en bjørn". Slett ikke enkelt for utlendinger å få til perfekt norsk så jeg pleier å tipse litt når jeg ser eller hører noe som ikke stemmer med slik vi snakker norsk. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Godt de ikke er større, denne ser skikkelig skummel ut. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Tøfft nærportrett! 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Hei alle sammen! Tusen hjertelig takk for så spennende og hyggelige kommentarer Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Jaggu har du fått humla skikkelig stygg. Ville ikke ha møtt den der i amerikansk romfilmstørrelse. Mange amerikanske romfilmer har faktisk brukt insekter som modeller for en del figurer. Bra fotojobb. Litt norskundervisning: Det heter IKKE "det ligner som en bjørn", men "Det likner en bjørn". Slett ikke enkelt for utlendinger å få til perfekt norsk så jeg pleier å tipse litt når jeg ser eller hører noe som ikke stemmer med slik vi snakker norsk. Roar Hei Roar Tusen hjertelig takk for norskundervisning og hyggelig kommentar. Det er alltid spennende å lese din kommentarer :) Vennlig hilsen Bahtiyar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg