Gå til innhold

Kort-spill mot andre (ikke bots)

Anbefalte innlegg

Finnes det noen gode sider for kort spill?

Kan godt kjøpe spillet, men bruker ikke penger på mikrotransaksjoner

Har spilt en del hearthstone, men sluttet da jeg syntes det var i meste laget random (og tapte hele tiden..)

Uno tidligere i kveld, men krever mikros for å spille, noe som fort blir dyrt, så nei takk

Hearts går an, men blir fort kjedelig

Spilte en del Spades en eller annen plassen..

Mye annet jeg liker også, men vet ikke rette navn og sånn på de

President? Amerikaner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Magic: The Gathering har jo noen digitale versjoner, litt usikker på mengden mikrotransaksjoner der. Android: Netrunner kan spilles på nett helt gratis på f.eks www.jinteki.net. Utrolig kult spill, krever dog at du lærer deg reglene før du starter, de finner du lett på google.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Magic: The Gathering har jo noen digitale versjoner, litt usikker på mengden mikrotransaksjoner der. Android: Netrunner kan spilles på nett helt gratis på f.eks www.jinteki.net. Utrolig kult spill, krever dog at du lærer deg reglene før du starter, de finner du lett på google.

mtgo som er den mest "reine" versjonen av magic i digitalt format er full av mikrotransaksjonar på lik linje med original-spelet. Dersom du er fan av Hearthstone men ikkje RNG anbefale eg dette uansett, tho. I tillegg fins det mange samfunn rundt om i Norge som sett opp spill-dagar/kveldar. 

Eg trur kanskje duels of the planeswalkers er online, men det er eg ikkje sikker på. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...