Gå til innhold

Hvordan skal en nybegynner bli god i Morrowind?

Anbefalte innlegg

Last ned vampire embraced plug-in... det gjør det mye morsommere å være vampyr... Du kan fullføre spillet (alle hater deg ikke) pluss at du kan lage flere vampyrer (noe som kommer godt med) og gi de ordrer osv.

Men jeg anbefaler deg å gå gjennom spillet uten noen plugins til å begynne med, etter det så kan du lage en ny character og ha det litt morsomt...

Det som er kult med vampyrisme er at du får en boost på 50 poeng i MANGE skills.... jeg ventet til jeg hadde 100str 100athletics, 100speed og 100agility, derretter gikk jeg til en vampyrbase å lot dem slå meg til jeg fikke blodsykdommen "poly-et-eller annet" (vampyrisme)

Så med 150 i speed og agility skal jeg love deg at det går fort og høyt over hustakene :p kan stå på ene enden av balmora, og hoppe over til andre enden *grin*

Jeg har boots of blinding speed, uten å bli blind, da har jeg en speed på 256...

Og atlethics den andre tinge på 80 - 90...

Jeg kan nesten hopppe over fort moonmoth :D

Kan jeg bli bedre en 100 i en skill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff er en måte å melde seg ut av guild på uten å stjele frå eller måtte drepe noen innenfor den guilden?

Er nightblade og i Imperial guild, noe som ikkje akkurat er ideelt for meg siden ingen av hoved skillsa mine er innenfor krava til imperial. Har fått ganske høy rank der men, vil ikkje fortsette å ta oppdrag for dei.

hvorfor skal du melde deg ut? det går jo fint å være medlem i alle guilds samtidig...

Jada veit det, men det blir så rotete å jobbe for mange forskjellige folk.

Liker å ha ein forholdsvis ryddig Journal :p:

Lenke til kommentar

hehe...

sliter litt med journalen selv, gitt....

Hvis du kjøper / låner / anskaffer på annen måte en av utvidelsespakkene (tribunal / bloodmoon) blir journalen automatisk mye ryddigere....

da kan du sortere hvert avsnitt etter quest... veldig kjekt.

anbefaler bloodmoon på det sterkeste (har ikke prøvd tribunal enda)

uansett blir ikke tidligere avsnitt borte selv om du skulle klare å melde deg ut av en guild (som sikkert ikke er mulig uansett...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...