severman Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Hei Når jeg Rester modemet mitt når pcene i huset er slått av får jeg en ny "vanlig" ip adressen Men når jeg slår på den stasjonære/gaming pcen min Endrer ip adressen min seg Dette er ikke min ip adresse kun et eksempel 56.24.182.34, når stasjonære pcen blir slått på blir den endret til noe som ser sånn ut 2001:464a:c481:0:a6a8:a3f6:df20:f703 Helt til modemet blir restara igjen med den starsjonære pcen slått av Jeg har sjekket om det står noe DNS server på "Internet Protocol versjon 4 (TCP /IPv4) og jeg har sjekket HOSTS fila i system32/drivers/etc Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Har du en ruter i huset? Eller er det direkte tilkobling til ditt modem igjennom en switch f.eks? Lenke til kommentar
severman Skrevet 24. september 2015 Forfatter Del Skrevet 24. september 2015 Pc går rett til modemet som går rett i veggen Telenor Fiber Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Hva er egentlig problemet her? Den andre adressen er en IPv6-adresse. Lenke til kommentar
severman Skrevet 24. september 2015 Forfatter Del Skrevet 24. september 2015 Hva er egentlig problemet her? Den andre adressen er en IPv6-adresse. Problemet er at jeg blir bannet fra steder for mistanke om juks, og det er fordi ip adressen min virker mistenksom Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Du kan deaktivere IPv6 om du ønsker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå