njinik Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Har nå levert inn mac til eplehuset. Startet med at det kom striper i forskjellige farger på venstre side og nederst. Det virket helt fint å bruke den helt til hele skjermen ble svart. Jeg nekter på at det er jeg som har gjort noe med den. Har ikke mistet den eller klemt den. Har heller ikke transportert den noe sted, så lite kan ha skjedd. Det har ingen ytre skade og selve maskinen virker helt fint, bare skjermen som ikke virker. Har lest om flere som har hatt problemer med dette. Eplehuset mener dette er slagskade og jeg må da betale ca 6000 for å få den reparet. Har hatt den under ett år og mener da at dette kan være en produksjonsfeil og at jeg ikke burde betale så mye som 6000. Noen som har lignende erfaringer med eplehuset? Noen som kanskje vet om hvor jeg kan få fikset den billigere? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Det er butikken som har bevisbyrde, så de må kunne sannsynliggjøre at det faktisk er slagskade. Dersom det er under seks måneder siden kjøpsdato, stiller du ekstra sterkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå