TigerOla Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Noen som har prøvd dette spillet? Det er forøvrig XBOX det er snakk om her.. Er det verdt pengene? Eller skal jeg bare droppe å legge til dette i hylla?.. Lenke til kommentar
koffern Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har prøvd en demo av det... Det er ganske morsomt, Men vil tro at det ikke er verdt 500,-....hvis det derimot koster 2-300 kr vil jeg også vurdere å kjøpe det..... Demo: 6/10 Lenke til kommentar
TigerOla Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 det har seg sånn at jeg har bestilt det seru.. kosta 299 eller noe på bestshop.no! Ble plantet ett lite *grin* i ansiktet mitt da jeg fant det til DEN prisen! Lenge leve bestshop!! Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Vel du kan lese litt om det her og også lese forskjellige reviews og masse annet på tothegame, de har ca alle av de nyere spillene som er gitt ut. (fra rundt 1999\2000) Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Eller på Gamer.no: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=9607 - Søkemotoren vår er lokalisert i høyremenyen om du ikke har funnet den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå