Gå til innhold

Z600 vs. E700

loc_roc

Anbefalte innlegg

Min trofaste T68i er ferdig, og tiden er kommet for en ny telefon. Jeg har snust på mye forskjellig og har kommet fra til at jeg vil ha en flip-telefon med kamera.

Det ser ut som kampen står mellom Z600 og E700. Jeg er meget fornøyd med SE, men Z600 ser litt klumpete og stor ut. E700 ser derimot meget stilig ut, men jeg har ingen erfaring med Samsung.

Hva anbefaler dere? Kom gjerne med andre telefoner!

loc roc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min trofaste T68i er ferdig, og tiden er kommet for en ny telefon. Jeg har snust på mye forskjellig og har kommet fra til at jeg vil ha en flip-telefon med kamera.

Det ser ut som kampen står mellom Z600 og E700. Jeg er meget fornøyd med SE, men Z600 ser litt klumpete og stor ut. E700 ser derimot meget stilig ut, men jeg har ingen erfaring med Samsung.

Hva anbefaler dere? Kom gjerne med andre telefoner!

loc roc

Z600,mindre minne men bluetooth..litt stor

E700..det motsatte *grin*

Lenke til kommentar
z600 har mp3 spiller. det gjør den ganske overlegen=P

Z600 har ikke MP3-spiller. Det gjør den ganske underlegen...

Det gjør den ihvertfall ikke underlegen E700 for den har ikke heller MP3 spiller!

Veeel, ikke bare derfor da seff. Vil tørre å påstå at E700 er et bedre valg enn Z600 (skjerm, minne, design, kamera og størrelse)... Det er vel bare Bluetooth-støtten som gjør at Z600 har et pluss i forhold til E700

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...