hurdava Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Noen som vet om Moto 360 (2015) kommer i salg i Norge? Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Noen som vet om Moto 360 (2015) kommer i salg i Norge? Alle de 3 versjonene er allerede tilgjengelig for salg i en rekke norske butikker! Motorola Moto 360 2nd Gen Mens 46mm Leather Motorola Moto 360 2nd Gen Mens 42mm Leather Motorola Moto 360 Sport Endret 21. oktober 2015 av Nystad97 Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Noen som vet om det er vesentlig stor forskjell på 1. Gen og 2. Gen? Er jo faktisk halv pris, vet innmaten er litt bedre men er det noe stor merkbar forandring? Eneste er at jeg kanskje ville valgt den nyeste med 42mm , passer litt bedre til mindre håndledd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Jeg har 1. gen Moto 360, har ikke prøvd 2. gen. Har sett at 1. gen har fått kritikk for dårlig batteri, men med mitt bruk holder den 1 dag med ambient mode på, og (nesten) 2 uten. Den har også fått kritikk for svak CPU, men i praksis har jeg aldri merket plagsom treghet. 1. gen har også både trådløs (QI) lading, pulssensor og lyssensor, så jeg savner ikke noe på den. Når det er sagt, har jeg også en LG G Watch (den firkantede), som har bedre batteri og raskere CPU, men mangler de 3 tingene jeg nevnte for Moto. Jeg er mer fornøyd med en firkantet smartklokke enn en rund, meldinger og apper presenteres bedre på den firkantede. Synes jeg, da. Endret 7. november 2015 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Men batteriet er egentlig ikke så stor forskjell leste jeg, man må jo uansett lade de klokkene hver 1-2 dag uansett nesten og det er ganske chill med den trådløse ladingen da , ikke så behagelig å sove med så da kan man bare slenge den fra seg på docken. Det jeg tenkte mest på var om den blir litt treg og med tanke på fremtidige android system oppdateringer:p ja har en gear 2 neo og kan skjønne den med firkantede , men syns de runde ser litt kule ut men den funker jo dessverre bare med noen galaxy tlfer og det irriterer meg grønn . Edit: 42mm 2. gen står det har 300mah og 1. gen 320mah da faktisk. Var på elkjøp og sjekka størrelsen på 1.gen, trur det går akkurat på mitt tynnehåndledd, så at den er ca. like stor som gear 2 neo faktisk Endret 7. november 2015 av mrchip Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Enig i det med batteriet, jeg lader hver natt uansett, så det spiller ingen rolle om det holder i 1 døgn (Moto 360) eller 2 døgn (LG G Watch). Man merker litt forskjell på ytelsen på disse to, men begge funker helt greit. Rund smartklokke er kult, firkantet er praktisk. Etter å ha hatt begge deler en stund, foretrekker jeg firkantet. Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Takker for hjelpen skjønner det, man får gjort litt mer på en firkantet Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Har 2nd Gen og er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
mrchip Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Noen som har opplevd at skjermen har brent seg? Leste det var et vanlig problem men at det går over etter noen timer, på morgen i dag så tok jeg den av laderen og oppdaterte den og skjermen er fortsatt brent... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre da:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå