Gå til innhold

Oktoberfest 2015 - osmoen - 14mm f/2.5 + vidvinkeladapter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sider House Ballroom kan ikke være beregnet på folk med araknofobi, eller kanskje det kan brukes som treningssenter for å overvinne den?

Fremtidens bil må være for veldig små familier, artig å se bilde av den

Spamen var av det godartede slaget, gjorde seg godt (og takk for Monty Pyton- innslaget, k.n.b.)

Innbydende utsikt fra Mt. Bonnell, det kan vel ikke være så veldig høyt dette fjellet?

Lenke til kommentar

Gud bedre, her var det flott. Og så frodig, nesten som en jungel. Elvesvingen gir også en formidabel dybde.

 

Har du ikke sett Spam-sketsjen er det bare å lene seg tilbake:

Haha, fantastisk sketsj! Jepp, ganske så frodig til tross for manglende nedbør.

 

Sider House Ballroom kan ikke være beregnet på folk med araknofobi, eller kanskje det kan brukes som treningssenter for å overvinne den?

Fremtidens bil må være for veldig små familier, artig å se bilde av den

Spamen var av det godartede slaget, gjorde seg godt (og takk for Monty Pyton- innslaget, k.n.b.)

Innbydende utsikt fra Mt. Bonnell, det kan vel ikke være så veldig høyt dette fjellet?

Takk! Dersom størrelsen på fremtidens bil er satt er det nok en viss fare for at det må til en nasjonal slankekur! Fjellet er omtrent 240 moh.

 

Ha.Ha - Fargerikt spam-bilde.

Pallene med Spam stakk seg ut blant de øvrige varene, og det var sikkert tanken!

 

Spam-bildet var veldig bra! 

 

H

Takk!

Endret av osmoen
Lenke til kommentar

11. Aktivitetsvegg

post-24025-0-97362100-1444848372_thumb.jpg

1,6s, f/4, ISO 100

 

Dette er en aktivitetsvegg jeg lagde for min da ett år gamle sønn for å venne ham til farene(!) han vil møte i denne verden. Den brukes fremdeles to år senere, nå mest av lillesøster.

 

edit: Såpass nær motivet ble det ganske drøy og synlig tønneforvrengning som måtte fikses.

Endret av osmoen
Lenke til kommentar

Takk!

 

Noen dager er det verre å velge ut bilder enn andre. Dette var en av de dagene. Ettersom jeg ikke er like sikker på at bildet jeg først la ut er min favoritt, velger jeg å legge tre alternativer i spoiler...

 

 

12.1

post-24025-0-11037200-1444960397_thumb.jpg

1/80s, f/8, ISO 200

 

12.2

post-24025-0-77168700-1444960400_thumb.jpg

1/250s, f/8, ISO 200

 

12.3

post-24025-0-05529000-1444960405_thumb.jpg

1/40s, f/8, ISO 200

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...