k.n.b Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Synes "In control" er det beste så langt. Flott redigert med en grafisk high-key stil. Veldig bra. Litt usikker på om jeg ville kuttet noe i toppen eller ikke. Har også sans for den post-apokalyptiske blomsterkannen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 5. bilde, fin patina... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Kontrolltårn og "insekten" er mine favoritter så langt. Gir den litt vignettering denne komboen, eller er det lagt på i etterbehandlingen. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 Takk for tilbakemeldingene! BjørnÅgeS: Vignettering er lagt på i etterkant, komboen gir ingen vignettering selv. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) 6. Innsjøen f/8, ISO 200 Det var vanskelige lysforhold da jeg var ute i dag, det ble derfor gjort et forsøk på håndholdt HDR igjen for å løse utfordringen. Endret 7. oktober 2015 av osmoen Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Her var det mye artig. Liker spesielt godt dag 5. Ser en slags historie i det bildet. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Defleksjon, der lærte jeg et nytt ord, enkel og meget fin komposijon. Borgen var jo heftig, men jeg synes du holder deg innen det akseptable hva spakene angår. Herlige fargetoner i vannkannebildet. Bildet av innsjøen så ganske eksotisk ut, hvor er dette? Endret 8. oktober 2015 av JorunT Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Nr 3 er favoritten så langt. Synes du holder bra igjen på spakene på HDR fronten,og ikke kjører på med alt for mye,mye stilige bilder her Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 Her var det mye artig. Liker spesielt godt dag 5. Ser en slags historie i det bildet. Takk. I utgangspunktet en nødløsning da jeg glemte kamerautstyret hjemme, men jeg ble fornøyd med resultatet. Defleksjon, der lærte jeg et nytt ord, enkel og meget fin komposijon. Borgen var jo heftig, men jeg synes du holder deg innen det akseptable hva spakene angår. Herlige fargetoner i vannkannebildet. Bildet av innsjøen så ganske eksotisk ut, hvor er dette? Takk! Dette er Austin, Texas hvor det fremdeles er god norsk sommer. Dagens temperatur: 32°C Nr 3 er favoritten så langt. Synes du holder bra igjen på spakene på HDR fronten,og ikke kjører på med alt for mye,mye stilige bilder her Takk for det! Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 8. Spider House Ballroom 1/200s, f/6.3, ISO 200 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Du har fått til et bra "gammelt" uttrykk i dagens bilde. 1 Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 9. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2015 8. The Future is Now 1/320s, f/6.3, ISO 200 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 "Innsjøen": Det kan være utfordrende å holde HDR innenfor "rimelige grenser". Ikke at det ser så HDR'ete ut her egentlig, men himmelen er påfallende mørkere enn sin egen speiling. Bildet i seg selv er ganske stilig egentlig. "Spider House Ballroom": Lurer på hvor mange gjester man får når man kaller stedet noe sånt. Forventer kanskje at det er fullt opp med den slags du viste i det første bildet ditt der inne. "The Future is Now": Hvis bilene i fremtiden ser slik ut, så spørs det om jeg betakker meg. Men dette er vel en selvkjørende bil antakelig. Jeg liker s/w-konverteringen her, de blanke flatene er skikkelig blanke f.eks. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Mange spennende bilder her - og bilde 1 var spesielt effektfullt. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 "Innsjøen": Det kan være utfordrende å holde HDR innenfor "rimelige grenser". Ikke at det ser så HDR'ete ut her egentlig, men himmelen er påfallende mørkere enn sin egen speiling. Bildet i seg selv er ganske stilig egentlig. "Spider House Ballroom": Lurer på hvor mange gjester man får når man kaller stedet noe sånt. Forventer kanskje at det er fullt opp med den slags du viste i det første bildet ditt der inne. "The Future is Now": Hvis bilene i fremtiden ser slik ut, så spørs det om jeg betakker meg. Men dette er vel en selvkjørende bil antakelig. Jeg liker s/w-konverteringen her, de blanke flatene er skikkelig blanke f.eks. Takk for kommentarer, k.n.b. Jeg er enig i betraktningen ang. HDR, det ble nok litt i blåeste laget, dog usikker på om det skyldes automatikken eller en gradient jeg kan ha lagt på himmelen. Synes selv overgangen mellom trær og bygninger og himmel er vrien å treffe bra med. Jeg så heldigvis ingen store åttebeinte i området, men det skyldes helt sikkert at de var opptatte med dansefest! Du har rett i at det er en selvkjørende bil. Google har en flåte av disse små rakkerne kjørende rundt i nabolaget samt noen av de eldre (kom hit i juli...) Lexus-variantene. Ganske så fascinerende. Mange spennende bilder her - og bilde 1 var spesielt effektfullt. Takk! Den er nok blant mine egne favoritter så langt Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 9. Spam 1/80s, f/2.5, ISO 500 En hektisk lørdag, men jeg klarte heldigvis å unngå å åpne alle disse! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 SPAM. Godt at de ikke kom i innboksen din da!! Kult bilde! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Flere spennende bilder her, hvor innsjøen og den futuristiske bilen falt best i smak... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Spam ble kult - sjelden man si det om Spam Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Umulig å la være og tenke på Monty Python når man ser dette bildet. Endret 13. oktober 2015 av k.n.b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå