Gå til innhold

Playstation VR er like bra som Oculus Rift....tilogmed bedre.


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er ikke Eve: Valkyrie et av release spillene med Playstation VR?

 

https://www.evevalkyrie.com/

 

Ser heftig ut :)  Spørs om det blir VR headset på meg ja.

ser ut som det kommer til ps4 ja, men vet ikke om det kommer samtidig som psvr, gleder meg til å teste psvr, håper bare det ikke blir en gimmik som kinekt og psmove endte opp som, men så kommer jo psmove tilbake nå som psvr kommer til å bruke dette så kan jo bli en suksess av det

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Eve:_Valkyrie

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Koblet opp den ene move kontrolleren til PS4 her om dagen. Den ble gjenkjent og kom opp som en move motion kontroller. Men ikke noe å bruke den til enda... men har 2stk og en styre kontroller klar til VR. Regner med dem vil fungere om Sony ikke har forandret på dem da...

husker sony sa de gamle psmove kontrollerne skulle virke med vr når de annonserte dette, men vi vet jo aldri om de lager nye som vil fungere bedre med ps4/psvr, håper dog ikke det da de gamle psmove var/er dyre nokk

 

regner med psvr blir dyrt nokk så vi trenger ikke dyrere tilleggsutsty :hmm:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tipper VR blir som 3D-tv vi hadde for ca 5 år siden.

Mye hype rundt release, for så å bli et nisjemarked for spesielt interesserte.

Et av hovedargumentene mot 3D var at en ikke ville sitte med noen "teite briller" på foran tv.

Vel hva kaller du da en VR-hjelm med LED-lys og festebrakett?

Sikkert nevnt av andre før meg, men "hypen" bak 3d briller var det folk som solgte TVer som stod for. VR kommer ikke til å få noen meningsfylt mediapush, fordi det er umulig å formidle uten å bli demonstrert det i levende live. Det er heller ingen etablert industri bak som selger elektronikk i prisklasse fra 6 til 100 tusen kroner.

 

Teit og teit - det er de blant oss som spenner seg fast i racingseter og spiller bilsimulatorer. Dette er ikke så mye fjernere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...