Gå til innhold

Samsung s6 eller xperia z5 compact

Krissis

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny telefon etter at min z1 compact har begynt å telle sine siste dager.

Det står mellom de to nevnte.. 4700,- for samsungen eller 4500,- for z5 compact (prisen på sistnevnte er regnet ut fra djuice sin pris minus abonnementet).

Hva er forskjellen på disse bortsett fra størrelsen? Var veldig fornøyd med min sony de første 6 månedene før den begynte å henge seg litt / bli varm. Frykter samme greia med z5. En annen viktig ting er batteritid. Vet s6 har fått litt tyn for dette, men er det sånn at det nesten ikke rekker en dag med tung bruk? Noen som har erfaringer?

Kamera skal vel være bedre på s6, men mulig at z5 blir like bra etter ny oppdatering i november eller er ikke det mulig å gjøre om på i etterkant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg ville først bestemt meg for kva storleik du skal ha. Det er ganske stor forskjell på S6 og Z5C, S6 er meir på storleik me Z5.

Eg har hatt S6 sidan mai, men har lyst på ein mindre telefon og vurderer Z5C. Kameraet på S6 er veldig bra, sjølv om den store vinkel gjer at det som skjer ute på sidene på kameraet blir dratt og ser feil ut. Eg ville heller hatt eit kamera med mindre vinkel, men utan dette problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...