Fenrisúlfr Skrevet 24. september 2015 Rapporter Del Skrevet 24. september 2015 Hei. jeg har hatt et DT770 Pro 80Ohm i snart 3 år, og har lyst på et nytt. det skal brukes til musikk og spilling. (det er viktigere at det høres bra ut når jeg spiller musikk.) jeg elsker lydbildet til DT770, og vil ha noe av det samme, bare med mer bass. jeg hører for det meste på electro. hodetelefonene skal helst være lukket, og over ear. (sånn at det dekker hele øret, så jeg slipper at hodetelefonene trykker øret helt inn i brillene mine, det blir ekstremt ubehagelig etter bare noen minutter.) noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. september 2015 Rapporter Del Skrevet 24. september 2015 Mer bass? Om man trikser litt med equalizer får man nok bass i dt770 til å skade hørselen Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 24. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2015 Mer bass? Om man trikser litt med equalizer får man nok bass i dt770 til å skade hørselen Jeg har trikset og fikset på EQ'n jeg, men jeg får ikke så mye mer ut av de. Jeg har en DAC forresten. hva har du stilt inn din på? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. september 2015 Rapporter Del Skrevet 24. september 2015 Shure SRH 1540. Ja, de er dyre og de er verdt prisen. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 24. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2015 Shure SRH 1540. Ja, de er dyre og de er verdt prisen. Hvordan er lydbildet? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. september 2015 Rapporter Del Skrevet 24. september 2015 Meget bra til å være et lukket par med hodetelefoner, ganske stort og åpent. Lydisoleringen er et hakk under DT 770, men komfort, lydbilde og byggekvalitet for å nevne noe, er bedre enn DT770. Lenke til kommentar
bar1 Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Shure SRH 1540. Ja, de er dyre og de er verdt prisen. Trådstarter vil ha mye bass. SRH 1540 har ikke mer bass enn DT770 Pro selv om lydkvalitet jevnt over er på et annet nivå enn DT770. Beyerdynamic har sluppet DT 1770 Pro som er en oppgradert DT770 Pro, også pris dessverre, ligger oppunder 6000,- Regner med prisen faller noe når nyhetens interesse har lagt seg.... Endret 25. september 2015 av bar1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå