Magnar Bruvik Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 På ein Blome. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Nydelig bilde hvor alle detaljer kommer fram, og det er ikke bare humler og bier som forsyner seg ser det ut til. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Her var det mat for mange, fint fanget i kledelig format. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Disse humlene er like akrobatiske som gråspurvene som henger oppned i meisebollene hos meg. Noen mikrokryp i god skarphet har du også fått med på kjøpet ser jeg. Eneste måten å få dette på er å fjerne et par bittesmå mørke prikker oppe til venstre som du antagelig har oversett. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Her er det mange 'til bords' ... flott, skarpt bilde Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Gressløk er godt for store og små! Flott bilde av et travelt matfat. Flekkene til venstre er visst allerede nevnt... Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 24. september 2015 Forfatter Del Skrevet 24. september 2015 Takker folkens! Flekkane var det første eg såg etter at biletet var posta Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Et flott makrobilde dette hvor farger/lys, skarphet og beskjæring er veldig bra Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg