akelbo Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Abes første eventyr er gratis på Steam, men bare for en kort stund.Last ned Oddworld: Abe’s Oddysee helt gratis Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Kan også legge til at GOG.com kjører tilsvarende salg. 2 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Elo. Elo. Balla mi. Ok. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Solgt! Kjøpte rubbel og bit. Abe-serien er ein storfavoritt frå Playstation 1. Veldig kjekt med denne type artiklar. 1 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Så gledelig! Dette er en serie jeg har hørt mye om, alltid, så nå får jeg endelig testet den selv! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Så gledelig! Dette er en serie jeg har hørt mye om, alltid, så nå får jeg endelig testet den selv! Takk for tipset! Om du liker det så er faktisk Abes Exoddus bedre i mine øyne, begge fantastiske spill. Husker jeg fikk frysninger av grafikken da dette var nytt Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Så gledelig! Dette er en serie jeg har hørt mye om, alltid, så nå får jeg endelig testet den selv! Takk for tipset! Om du liker det så er faktisk Abes Exoddus bedre i mine øyne, begge fantastiske spill. Husker jeg fikk frysninger av grafikken da dette var nytt du får det, pluss 2 andre oddworldspill for 21 kr nå. ikke stort å lure på 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 WAOW ny Dota patch og Dota2 majors har blitt announced, WHAT A NEWS STORY! oh wait, feil rom, jaja, er ikke som om gamer lageren artikkel på det. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Dette var litt pussig, spillet begynte plutselig å laste ned når jeg logget inn på Steam her en dag, uten at jeg hadde gjort noe som helst. Noen som kan forklare dette? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Spillguden velsignet deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå