Gå til innhold

Ønskelig Oppfølger...?


Anbefalte innlegg

Jeg kom også på en tittel til!

 

Diablo serien kunne godt fått en oppfølger! Jeg ELSKER Diablo-spillene!

Kort tid etter at Diablo 2 ble lansert gikk det i lange tider rykter om at Blizzard var godt igang med utviklingen av Diablo 3, denne gangen med ekte 3D grafikk med mulighet for rotate og zoom av spillefeltet, men ryktene døde like fort som de dukket opp... Har ikke hørt noen ting siden....men det er egentlig stor sansynlighet for at Diablo vi gjenoppstå atter en gang ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skulle ønske meg en oppfølger ville det blitt Blood rayne 2..

 

blood rayne 2 er i produksjon.

 

Forøvrig kunne jeg tenkt meg en oppfølger til Undying, Nox 2 hadde også vært bra. Slenger meg på ønsket om en Kid Icarus 2.

 

Så får vi en oppfølger til OMF 2097 snart, OMF: battlegrounds :)

 

Diablo3 er jo selvskreven, dog det er jo ikke noe videre at mange av hovedpersonene bak serien har forlatt selskapet. Det er bare å holde et øye med Flagship Studios og hva de kommer til å produsere, bør uten tvil bli noe meget interessant.

:)

Lenke til kommentar
Warcraft 4, Max Payne 3, Half-Life 2, CZ, Freedom Fighter 2, Gta 5 og seff StarCraft 2 :love:

GTA 5 :wow:

 

Var ikke klar over at fireren var kommet engang!

Vice City du sikter til?

 

Er det mulig....

Vice City er ikke GTA4 :roll:

 

Er det mulig?

Var det jeg tenkte jeg og....men firern har jo ikke kommet! Kommer da ikke på lenge...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg brenner veldig for en oppfølger til Duke Nukem 3D - Har lenge hørt om Duke Nukem forever, noen som vet om releasedato? - og oppfølger til Starcraft. Oppfølgeren må først og fremst få beholde gameplayet! Men nye units, videreføring i story, baner, raser etc. er fint:thumbs:

Endret av Mr_PJ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...