Stig_W Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Jeg kom også på en tittel til! Diablo serien kunne godt fått en oppfølger! Jeg ELSKER Diablo-spillene! Kort tid etter at Diablo 2 ble lansert gikk det i lange tider rykter om at Blizzard var godt igang med utviklingen av Diablo 3, denne gangen med ekte 3D grafikk med mulighet for rotate og zoom av spillefeltet, men ryktene døde like fort som de dukket opp... Har ikke hørt noen ting siden....men det er egentlig stor sansynlighet for at Diablo vi gjenoppstå atter en gang Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Warcraft 4, Max Payne 3, Half-Life 2, CZ, Freedom Fighter 2, Gta 5 og seff StarCraft 2 Lenke til kommentar
mungo Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 En oppfølger til Blue Max hadde vært konge. Beste flightsim ever! Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Warcraft 4, Max Payne 3, Half-Life 2, CZ, Freedom Fighter 2, Gta 5 og seff StarCraft 2 GTA 5 Var ikke klar over at fireren var kommet engang! Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 En oppfølger til Blue Max hadde vært konge. Beste flightsim ever! Åja, husker Blue Max på C64... Dritfett, menne, kan ikke akkurat si at det var en flightsim, mer et action flyspill.... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 skulle gjerne hatt en oppfølger til StarCraft med flere missions og bedre grafikk/oppløsning fy fan kor rått det ville vert Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Her iallefall min ønskeliste: Diablo 3 Warcraft 4 Starcraft 2 Neverwinternights 2 Blizzard *grin* ,gleder meg til World of Warcraft Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Mafia 2 hadde vært genialt! Kunne vært sønnen til han duden som røyk med forrige gang, og hevne seg på mafiaen eller no.... Tør ikke engang tenke på Elder Scrolls 4 Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Warcraft 4, Max Payne 3, Half-Life 2, CZ, Freedom Fighter 2, Gta 5 og seff StarCraft 2 GTA 5 Var ikke klar over at fireren var kommet engang! Vice City du sikter til? Er det mulig.... Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 ALLE Blizzard spill burde få en etterfølger, de lager GENIALE spill og selsvagt Tekken 5 Genialt :-) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Warcraft 4, Max Payne 3, Half-Life 2, CZ, Freedom Fighter 2, Gta 5 og seff StarCraft 2 GTA 5 Var ikke klar over at fireren var kommet engang! Vice City du sikter til? Er det mulig.... Vice City er ikke GTA4 Er det mulig? Endret 19. november 2003 av Mr. Crunch Lenke til kommentar
ilex Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hvis jeg skulle ønske meg en oppfølger ville det blitt Blood rayne 2.. blood rayne 2 er i produksjon. Forøvrig kunne jeg tenkt meg en oppfølger til Undying, Nox 2 hadde også vært bra. Slenger meg på ønsket om en Kid Icarus 2. Så får vi en oppfølger til OMF 2097 snart, OMF: battlegrounds Diablo3 er jo selvskreven, dog det er jo ikke noe videre at mange av hovedpersonene bak serien har forlatt selskapet. Det er bare å holde et øye med Flagship Studios og hva de kommer til å produsere, bør uten tvil bli noe meget interessant. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 hmm, mafia 2 er noe man drømmer om, men som en annen sa så ville grim fandango 2 vært helt rått. Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Gothic 3. Noe jeg også håper og tror kommer engang.. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Warcraft 4, Max Payne 3, Half-Life 2, CZ, Freedom Fighter 2, Gta 5 og seff StarCraft 2 GTA 5 Var ikke klar over at fireren var kommet engang! Vice City du sikter til? Er det mulig.... Vice City er ikke GTA4 Er det mulig? Var det jeg tenkte jeg og....men firern har jo ikke kommet! Kommer da ikke på lenge... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 blood rayne 2 er i produksjon. Enda mer risting av goth-berte-pupper? Ellers takk. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Diablo 3! Hva ellers? Det er jo knall! Lenke til kommentar
9374j Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Jeg brenner veldig for en oppfølger til Duke Nukem 3D - Har lenge hørt om Duke Nukem forever, noen som vet om releasedato? - og oppfølger til Starcraft. Oppfølgeren må først og fremst få beholde gameplayet! Men nye units, videreføring i story, baner, raser etc. er fint:thumbs: Endret 30. november 2003 av Mr_PJ Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kingpin2 helt klart. Hvis noen av dere spillte 1'ern, så skjønner dere hvorfor! Atmosfæren i KingPin 1 var helt utrolig. Bra multiplayer synes jeg også! Det som er trist er at Kingpin slutta slik at å lage en toer var ganske sannsynlig! Men ingen toer kom... Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Starcraft 2 !!!!!!!!!!!!!!! Starwars KotOR 2 !!!! CnC Generals 2 !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå