Vectrex Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Må si meg enig i mange av forslagene som er postet her... KOTOR2, Elder Scrolls 4 osv. Men dette er spill som alle har hørt om og som det ganske sannsynlig kommer oppfølgere til... Et spill som har en helt personlig verdi og beundring fra min side er Silver. Dette spillet er det sikkert mange som ikke vet at eksisterer... Hadde gjort seg med Silver2 Et annet spill jeg brukte mange timer på som jeg godt kunne tenke meg en oppfølger til er Holiday Island Og sist men ikke minst... WHACKY WHEELS Hva med oppfølger til det?? Endret 15. november 2003 av Vectrex Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Et spill som har en helt personlig verdi og beundring fra min side er Silver. Dette spillet er det sikkert mange som ikke vet at eksisterer... Hadde gjort seg med Silver2 Et annet spille jeg brukte mange timer på som jeg godt kunne tenke meg en oppfølge til er Holiday Island Og sist men ikke minst... WHACKY WHEELS Hva med oppfølger til det?? Sjefs forslag, Silver var et PC spill som dukket opp like plutselig som det forsvant og jeg må si at det er synd det ikke fikk så stor fanskare som det fortjente. Problemet med Silver var nok at det ble satt i skyggen av FF VII som i de tidene hadde suksess verden over... Som et salgstriks brukte utgiverene av Silver sammenligninger med FF VII for å selge og dermed ble nok spillet vinklet til feil kjøpergruppe, i og med Silver IKKE var særlig likt FF VII i det hele tatt. Ja takk, en oppfølger til Silver hadde frydet meg stort! Rart at jeg ikke kom i tanke om dette spillet selv og enda rarere at ingen har nevnt det før nå, men Wacky Wheels!!!! Yay, dette er nok det beste multiplayer bilspillet ever på PC som ikke er simulatorpreget, sjeldent har jeg hatt det så gøy i multiplayer på LAN som med Wacky Wheels.... Plz, noen MÅ lage en 2er!!!! Lenke til kommentar
O|3 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Håper på en oppfølger til Startopia og et nytt spill i dungeon keeper serien Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Constructor skulle hatt en oppfølger og det med samme grafikk som før. Bare større brett og masse nye tøffe ting Det spillet spiller jeg enda. Helt rått Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Constructor skulle hatt en oppfølger og det med samme grafikk som før. Bare større brett og masse nye tøffe ting Det spillet spiller jeg enda. Helt rått Ja, det var underholdende i sin tid det:) Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Constructor skulle hatt en oppfølger og det med samme grafikk som før. Bare større brett og masse nye tøffe ting Det spillet spiller jeg enda. Helt rått Ja, det var underholdende i sin tid det:) Ja, det og Street Wars var tøffe spill. Ooo, Street Wars Lenke til kommentar
Ka-mi-ka-ze! Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Precis som de flesta vill jag också se en uppföljare till det fantastiska strategispelet Starcraft! Starcraft 2, med snyggare grafik (ej 3D!), några nya enheter men i stort sett samma spel, fast fräschare skulle vara underbart! Bland konsolspelen vill jag se en uppföljare till Super Tennis till SNES, som fortfarande är det (kanske) bästa tennisspelet någonsin! Lenke til kommentar
O|3 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 har alltid ønsket meg en oppfølger til jones in the fastlane :-) Ja jones in the fast lane!! Ah *mimre* *grin* Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Er jeg den eneste som ønsker oppfølger på Mafia? nei, du er ikke det Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) KOTOR 2 Shenmue 3 Mafia 2 Den lengste reisen 2 Giants 2 (glemte nesten det) Endret 16. november 2003 av Zuluzion Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Merkelig at ingen har laget oppfølgere til de geniale klasikkerne, Colonization Jones In The Fast Lane Blant de nyere og mer kjente må det vel bli Age Of Empires 3 Splinter Cell 2 Elder Scrolls 4 Caesar 4 Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Merkelig at ingen har laget oppfølgere til de geniale klasikkerne,Colonization Jones In The Fast Lane Blant de nyere og mer kjente må det vel bli Age Of Empires 3 Splinter Cell 2 Elder Scrolls 4 Caesar 4 Har spilt Caesar 3 opp og ned i mente og synes det er et glimrende spill. Tror at man mener at Pharaoh er oppfølgeren til Caesar på samme måte som Zeus er oppfølgeren til Pharaoh. Personlig så ville jeg heller hatt en Caesar 4 og Pharaoh 2 :-) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Max Payne i myye lenger form med online multiplayer support. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Personlig venter jeg på StarCraft 2... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Og Shock 3. We are, we are, we are... Merkelig at ingen har nevnt det før.. Swag: det "funker" i WC3, men personlig syns jeg det blir alt for stort og klumpete. De siste gangene jeg har spilt TFT, og det har vært større slagsmål, har alt bare vært en stor mølje med 3d-modeller i diverse glorete farger og masse svisjende og svosjende magi som flyr veggimellom. Det går omtrent ikke an å se hvem som er hva, hva som skjer, hvem som vinner, etc.. tror seriøst det blir for kaotisk i et spill som SC2. hørt om å spille noe annet enn 4 mot 4? Det handler jo om kontroll, noen har det, andre har det ikke... Dessuten er det nok lurest å bare bruke unit-kontroll baren og minimappet i kamp... on topic; ønsker også Mafia 2 og Neverwinter Nights 2, om de fokuserer mer på gåteløsning og rollespilling, enn bare slåssing med én fyr... Lenke til kommentar
KongJudas Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Kunne tenkt meg et nytt Tex Murphy spill. Jeg blir fremdeles nostalgisk når jeg tenker på 486`en med "Under a killing moon" og "The pandora directive" :-) - Beneath a steel sky 2 - Little big adventure 3 - Sam & Max 2 (kommer heldigvis) - Super Cars 3 - Arkanoid (3?) - Outlaws 2 Kommer sikkert på mange etter hvert Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Kom på noen flere... Rad Gravity 2 Kid Icarus 2 (såg denne nevnt tidligere, thanks) Oppdatert Commander Keen spill Wonderboy in Monsterland II The New Zeland Story II Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 En oppfølger til fifa ville jeg hatt bekreftet Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 En oppfølger til fifa ville jeg hatt bekreftet På vegne av EA Sports kan jeg bekrefte at FIFA 2005 er underveis, FFS!!! Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg kom også på en tittel til! Diablo serien kunne godt fått en oppfølger! Jeg ELSKER Diablo-spillene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå