Gå til innhold

Ønskelig Oppfølger...?


Anbefalte innlegg

Må si meg enig i mange av forslagene som er postet her...

 

KOTOR2, Elder Scrolls 4 osv.

 

Men dette er spill som alle har hørt om og som det ganske sannsynlig kommer oppfølgere til...

 

Et spill som har en helt personlig verdi og beundring fra min side er Silver. Dette spillet er det sikkert mange som ikke vet at eksisterer...

Hadde gjort seg med Silver2

 

Et annet spill jeg brukte mange timer på som jeg godt kunne tenke meg en oppfølger til er Holiday Island

 

Og sist men ikke minst... WHACKY WHEELS :lol: Hva med oppfølger til det??

Endret av Vectrex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et spill som har en helt personlig verdi og beundring fra min side er Silver. Dette spillet er det sikkert mange som ikke vet at eksisterer...

Hadde gjort seg med Silver2

 

Et annet spille jeg brukte mange timer på som jeg godt kunne tenke meg en oppfølge til er Holiday Island

 

Og sist men ikke minst... WHACKY WHEELS :lol: Hva med oppfølger til det??

Sjefs forslag, Silver var et PC spill som dukket opp like plutselig som det forsvant og jeg må si at det er synd det ikke fikk så stor fanskare som det fortjente. Problemet med Silver var nok at det ble satt i skyggen av FF VII som i de tidene hadde suksess verden over... Som et salgstriks brukte utgiverene av Silver sammenligninger med FF VII for å selge og dermed ble nok spillet vinklet til feil kjøpergruppe, i og med Silver IKKE var særlig likt FF VII i det hele tatt. Ja takk, en oppfølger til Silver hadde frydet meg stort!

 

Rart at jeg ikke kom i tanke om dette spillet selv og enda rarere at ingen har nevnt det før nå, men Wacky Wheels!!!! Yay, dette er nok det beste multiplayer bilspillet ever på PC som ikke er simulatorpreget, sjeldent har jeg hatt det så gøy i multiplayer på LAN som med Wacky Wheels.... Plz, noen MÅ lage en 2er!!!! :woot:

Lenke til kommentar

Precis som de flesta vill jag också se en uppföljare till det fantastiska strategispelet Starcraft! Starcraft 2, med snyggare grafik (ej 3D!), några nya enheter men i stort sett samma spel, fast fräschare skulle vara underbart!

 

Bland konsolspelen vill jag se en uppföljare till Super Tennis till SNES, som fortfarande är det (kanske) bästa tennisspelet någonsin!

Lenke til kommentar
Merkelig at ingen har laget oppfølgere til de geniale klasikkerne,

Colonization

Jones In The Fast Lane

 

Blant de nyere og mer kjente må det vel bli

 

Age Of Empires 3

Splinter Cell 2

Elder Scrolls 4

Caesar 4

 

:D

Har spilt Caesar 3 opp og ned i mente og synes det er et glimrende spill.

Tror at man mener at Pharaoh er oppfølgeren til Caesar på samme måte som Zeus er oppfølgeren til Pharaoh.

Personlig så ville jeg heller hatt en Caesar 4 og Pharaoh 2 :-)

Lenke til kommentar
Og Shock 3. We are, we are, we are...

Merkelig at ingen har nevnt det før..

 

Swag: det "funker" i WC3, men personlig syns jeg det blir alt for stort og klumpete. De siste gangene jeg har spilt TFT, og det har vært større slagsmål, har alt bare vært en stor mølje med 3d-modeller i diverse glorete farger og masse svisjende og svosjende magi som flyr veggimellom. Det går omtrent ikke an å se hvem som er hva, hva som skjer, hvem som vinner, etc.. tror seriøst det blir for kaotisk i et spill som SC2.

hørt om å spille noe annet enn 4 mot 4? Det handler jo om kontroll, noen har det, andre har det ikke... Dessuten er det nok lurest å bare bruke unit-kontroll baren og minimappet i kamp...

 

on topic; ønsker også Mafia 2 og Neverwinter Nights 2, om de fokuserer mer på gåteløsning og rollespilling, enn bare slåssing med én fyr...

Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg et nytt Tex Murphy spill.

 

Jeg blir fremdeles nostalgisk når jeg tenker på 486`en med "Under a killing moon" og "The pandora directive" :-)

 

- Beneath a steel sky 2

- Little big adventure 3

- Sam & Max 2 (kommer heldigvis)

- Super Cars 3

- Arkanoid (3?)

- Outlaws 2

 

Kommer sikkert på mange etter hvert :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...