Gå til innhold

Ønskelig Oppfølger...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
System Shock 3

Speedball 3

Sensible Soccer 3D

Stunt Car Racer 2

IK+ 3D

Kid Icarus 2

Megalomania 2

Cannon Fodder 3

Zombi 2

Elite 4

Colonization 2

Civ 4

Nuclear War 2 (!)

Syndicate 3D

Powermonger 2

Loom 2

Thief 4

NOLF 3

Little Big Adventure 3 (?)

Serious Sam 3

etc

Du har helt klart forstått det!

 

Tenk så kult med ny Sensible Soccer, Speedball og Cannon Fodder. Får deilige frysninger av tanken. *grin*

Lenke til kommentar
System Shock 3

Speedball 3

Sensible Soccer 3D

Stunt Car Racer 2

IK+ 3D

Kid Icarus 2

Megalomania 2

Cannon Fodder 3

Zombi 2

Elite 4

Colonization 2

Civ 4

Nuclear War 2 (!)

Syndicate 3D

Powermonger 2

Loom 2

Thief 4

NOLF 3

Little Big Adventure 3 (?)

Serious Sam 3

etc

Du har helt klart forstått det!

 

Tenk så kult med ny Sensible Soccer, Speedball og Cannon Fodder. Får deilige frysninger av tanken. *grin*

Halve skjarmen med Sensible Soccer og Kick Off serien er jo nettop at de ikke er i 3d :roll: Det er enkelt å spille (en-knapp) men vanskelig å mestre, genial oppskrift. Og jeg husker enda den dagen jeg kjøpte et amiga blad hvor det fulgte med en demo av cannon fodder hvor man var å herjet på en fotballbane og greier, en av de største øyeblikkene i min tid som gamer.

Lenke til kommentar
The Elder Scrolls IV, en ordentlig Ultima-oppfølger hvor Richard Garriot designer spillet, Baldur's Gate III. Kanskje en oppfølger til Zork-serien, selv om jeg ikke har spilt alle ennå.

Jeg har spilt det nyeste og må innrømme at det var bare Nemisis som var bra.

 

Min liste:

1: Elder Scrolls IV

2: System Shock III

3: Baldurs Gate III (selv om det aldri skjer)

4: Dungeon Keeper III

4: Little Big Adventure III

5: Diablo III (faktisk så må jeg innrømme det ja..)

6: Nox II (det skjer i hvert fall aldri..)

 

Var mange 3'ere her gitt. Hadde likt å se, om ikke en etterfølger, så i alle fall et spill i likhet med Planescape Torment. Ja.

Lenke til kommentar
Halflife 2, Doom 3, Deus Ex 2, Quake 4, Final Fantasy XI (!), Leisure Suite Larry 8, Might and Magic 9, GTA 3 + Vice City, Monkey Island 4, Ultima X osv... oppfølgere finnes det nok av og de selger som oftest ganske bra så lenge de leverer det som i utgangspunktet gjorde det til en suksess samt en del nye elementer.

Men vi har alle sammen opplevd minst en gang at vi har elsket et spill som (man føler) ingen andre gjorde, og personlig ønsket at det kom en oppfølger til spillet.

Hvilket spill ville du gjerne sett en 2er (eller 3er osv) til, og hvorfor?

 

Kom igjen nå, la oss få en drøss med gode forslag her med gode argumenter...kansje noen i FunCom er innom og leser og får en god idé *grin*

Terranova

Lenke til kommentar
- Morrowind 2 - selv om jeg ikke er helt ferdig med verken Tribunal og Bloodmoon - ennå  :p:

Er ikke det umulig?

Jeg har ikke startet med hovedhistorien en gang jeg. Har snart hatt spillet i ett år, men gikk lei av det. Jeg ble mester av Fighters Guild, men fant ut at jeg hadde drept en som jeg måtte ha med for å gjøre historien.

Lenke til kommentar

Njaa.. Liker ikke oppfølgere.. Har en tendens til å ødelegge story spill (tenker på MSG2) Det er jo et bra spill i seg selv, men passer ikke til storyen syns jeg..

Men spill som GTA det storyen ikke har såå mye å si, kan det være greit med oppfølgere..

Hvis jeg skulle ønske meg en oppfølger ville det blitt Blood rayne 2..

 

Mine meninger, du trenger ikke være enig med meg, bare gidd krangle med meg om dem..

Lenke til kommentar

Rart at så og si alle ønsker seg nye versjoner av relativt nye spill, er det ingen som vil ha en oppfølger av klassikere som Comander Keen og Magic Pockets, jeg likte godt Duke Nukem Manhattan Project som jo ikke er en oppfølger til Duke Nukem 3D, men til Duke Nukem 1&2. Men en liten liste fra meg også:

 

Monkey Island med tegneserie grafikk som i Curse of Monkey Island (3)

Carmageddon, 1ern var genial

Raptor Call of the Shadows, digga det på den gode gamle 386en

Virtua Cop

Power Stone

Capcom vs Marvel, men mer likt Street Fighter 2

Turtles i stil med TMNT in Time (4)

FF7 remake eller parallell historie, ja takk begge deler

Theme Hospital

Worms, holder med en skikkelig expansionpack til Worms World Party

Quake

Freedom Force, enda et genialt spill som garantert får deg til å trekke på smilebåndet

Chrono Trigger

EVO Search for Eden

Front Mission, det er jo på vei :yes:

Parodius

Space Invaders :D

Og Super Mario RPG - beste Mario spillet som er lagd, selv om de andre er fantastiske

 

Det var de jeg kom på akkurat nå, synes det holder og ser du etter som er "annerledes", burde du ta en titt på den lista :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...