Döden Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Mens vi venter på MGS 3, ville jeg gjerne hatt en 4'r bekreftet! (av regi Kojima) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jøss, en til som har fått meg seg dette fantastiske spillet. Fikk faktisk sinnsykt lyst til å spille det nå. (installere når jeg kommer hjem) *grin* Egentlig et must for alle som liker Haikerens guide til galaksen, forresten, mye av humoren er tatt derfra. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Vietcong 2 Mafia 2 Commandos 4 (men denne gangen gjerne i en annen setting, f.eks i moderne tid) Red Alert 3 Og sikkert en hel del annet som jeg ikke kommer på nå. Lenke til kommentar
banzay Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 hitman 3 starcraft 2 Lenke til kommentar
Biera Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 System Shock 3 Speedball 3 Sensible Soccer 3D Stunt Car Racer 2 IK+ 3D Kid Icarus 2 Megalomania 2 Cannon Fodder 3 Zombi 2 Elite 4 Colonization 2 Civ 4 Nuclear War 2 (!) Syndicate 3D Powermonger 2 Loom 2 Thief 4 NOLF 3 Little Big Adventure 3 (?) Serious Sam 3 etc Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 System Shock 3Speedball 3 Sensible Soccer 3D Stunt Car Racer 2 IK+ 3D Kid Icarus 2 Megalomania 2 Cannon Fodder 3 Zombi 2 Elite 4 Colonization 2 Civ 4 Nuclear War 2 (!) Syndicate 3D Powermonger 2 Loom 2 Thief 4 NOLF 3 Little Big Adventure 3 (?) Serious Sam 3 etc Du har helt klart forstått det! Tenk så kult med ny Sensible Soccer, Speedball og Cannon Fodder. Får deilige frysninger av tanken. *grin* Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Colonization 2Civ 4 NOLF 3 Serious Sam 3 Disse støttes fullt ut. Colonization er tøft, mye bedre enn Civ 3 (ikke at det er dårlig). Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 System Shock 3Speedball 3 Sensible Soccer 3D Stunt Car Racer 2 IK+ 3D Kid Icarus 2 Megalomania 2 Cannon Fodder 3 Zombi 2 Elite 4 Colonization 2 Civ 4 Nuclear War 2 (!) Syndicate 3D Powermonger 2 Loom 2 Thief 4 NOLF 3 Little Big Adventure 3 (?) Serious Sam 3 etc Du har helt klart forstått det! Tenk så kult med ny Sensible Soccer, Speedball og Cannon Fodder. Får deilige frysninger av tanken. *grin* Halve skjarmen med Sensible Soccer og Kick Off serien er jo nettop at de ikke er i 3d Det er enkelt å spille (en-knapp) men vanskelig å mestre, genial oppskrift. Og jeg husker enda den dagen jeg kjøpte et amiga blad hvor det fulgte med en demo av cannon fodder hvor man var å herjet på en fotballbane og greier, en av de største øyeblikkene i min tid som gamer. Lenke til kommentar
simes Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 The Elder Scrolls IV, en ordentlig Ultima-oppfølger hvor Richard Garriot designer spillet, Baldur's Gate III. Kanskje en oppfølger til Zork-serien, selv om jeg ikke har spilt alle ennå. Jeg har spilt det nyeste og må innrømme at det var bare Nemisis som var bra. Min liste: 1: Elder Scrolls IV 2: System Shock III 3: Baldurs Gate III (selv om det aldri skjer) 4: Dungeon Keeper III 4: Little Big Adventure III 5: Diablo III (faktisk så må jeg innrømme det ja..) 6: Nox II (det skjer i hvert fall aldri..) Var mange 3'ere her gitt. Hadde likt å se, om ikke en etterfølger, så i alle fall et spill i likhet med Planescape Torment. Ja. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 monkey island 5, og denne gangen ikke i 3d! quake 4 (noen som vet når det kommer?) grim fandango 2 ...og GI MEG ET SKIKKELIG RALLY BILSPILL! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Halflife 2, Doom 3, Deus Ex 2, Quake 4, Final Fantasy XI (!), Leisure Suite Larry 8, Might and Magic 9, GTA 3 + Vice City, Monkey Island 4, Ultima X osv... oppfølgere finnes det nok av og de selger som oftest ganske bra så lenge de leverer det som i utgangspunktet gjorde det til en suksess samt en del nye elementer. Men vi har alle sammen opplevd minst en gang at vi har elsket et spill som (man føler) ingen andre gjorde, og personlig ønsket at det kom en oppfølger til spillet. Hvilket spill ville du gjerne sett en 2er (eller 3er osv) til, og hvorfor? Kom igjen nå, la oss få en drøss med gode forslag her med gode argumenter...kansje noen i FunCom er innom og leser og får en god idé *grin* Terranova Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Og Mafia 2 selvfølgelig!! Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 monkey island 5, og denne gangen ikke i 3d!quake 4 (noen som vet når det kommer?) grim fandango 2 ...og GI MEG ET SKIKKELIG RALLY BILSPILL! jeah, jeah, jeah! Lenke til kommentar
OddChr Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 har alltid ønsket meg en oppfølger til jones in the fastlane :-) Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 - Morrowind 2 - selv om jeg ikke er helt ferdig med verken Tribunal og Bloodmoon - ennå : Er ikke det umulig? Jeg har ikke startet med hovedhistorien en gang jeg. Har snart hatt spillet i ett år, men gikk lei av det. Jeg ble mester av Fighters Guild, men fant ut at jeg hadde drept en som jeg måtte ha med for å gjøre historien. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Mafia 2 hadde vært utrolig bra! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Njaa.. Liker ikke oppfølgere.. Har en tendens til å ødelegge story spill (tenker på MSG2) Det er jo et bra spill i seg selv, men passer ikke til storyen syns jeg.. Men spill som GTA det storyen ikke har såå mye å si, kan det være greit med oppfølgere.. Hvis jeg skulle ønske meg en oppfølger ville det blitt Blood rayne 2.. Mine meninger, du trenger ikke være enig med meg, bare gidd krangle med meg om dem.. Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Rart at så og si alle ønsker seg nye versjoner av relativt nye spill, er det ingen som vil ha en oppfølger av klassikere som Comander Keen og Magic Pockets, jeg likte godt Duke Nukem Manhattan Project som jo ikke er en oppfølger til Duke Nukem 3D, men til Duke Nukem 1&2. Men en liten liste fra meg også: Monkey Island med tegneserie grafikk som i Curse of Monkey Island (3) Carmageddon, 1ern var genial Raptor Call of the Shadows, digga det på den gode gamle 386en Virtua Cop Power Stone Capcom vs Marvel, men mer likt Street Fighter 2 Turtles i stil med TMNT in Time (4) FF7 remake eller parallell historie, ja takk begge deler Theme Hospital Worms, holder med en skikkelig expansionpack til Worms World Party Quake Freedom Force, enda et genialt spill som garantert får deg til å trekke på smilebåndet Chrono Trigger EVO Search for Eden Front Mission, det er jo på vei Parodius Space Invaders Og Super Mario RPG - beste Mario spillet som er lagd, selv om de andre er fantastiske Det var de jeg kom på akkurat nå, synes det holder og ser du etter som er "annerledes", burde du ta en titt på den lista Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 ElstoMania2, tenkt deg det! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Little Big Adventure 3 LBA 2 er jo helt utrolig bra... Fant forøvrig en patch her om dagen som får det til å funke i WinXP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå