Gå til innhold

Ønskelig Oppfølger...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Starcraft 2 i 3D (hvorfor er alle imot det? funker jo fett i WC3)

Supercars 3

Etellerannet nytt Lemmings spill, men som ikke suger hestebæsj slik som de siste gjorde.

 

Eeeeeh... Ja! Mafia 2 naturligvis.

 

EDIT: Kom på et til: Startopia 2. Har en følelse av at ikke så mange fikk med seg dette, men jeg synes det var helt genialt. Sprø humor og veldig bra gameplay. Litt kort kanskje...

Endret av Swag
Lenke til kommentar
Og Shock 3. We are, we are, we are...

Merkelig at ingen har nevnt det før..

 

Syndicate hadde virkelig tatt seg ut med fancy 3d-motor og litt høyere oppløsning enn 640x480.. jo, også Starcraft 2. Ikke 3d, det hadde ikke "kledd" spillet i det hele tatt.

 

Swag: det "funker" i WC3, men personlig syns jeg det blir alt for stort og klumpete. De siste gangene jeg har spilt TFT, og det har vært større slagsmål, har alt bare vært en stor mølje med 3d-modeller i diverse glorete farger og masse svisjende og svosjende magi som flyr veggimellom. Det går omtrent ikke an å se hvem som er hva, hva som skjer, hvem som vinner, etc.. tror seriøst det blir for kaotisk i et spill som SC2.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

C&C Generals 2

 

Syndicate Wars 2/oppfølger

 

Starcraft 2

 

Aliens VS Predator 3 ( AVP spillene ruler! Elsker å være Predator eller Alien )

 

Et nytt Lula/Wet spill :lol::mrgreen:;)

-Det kommer faktisk!

 

Total Annihilation 2 ( tror det kommer )

 

Duke Nukem Forever ( Det kommer...det kommer.....gjør det det...? )

 

Et nytt Lara Croft spill i ren MGS/Splinter Cell stil.

 

 

Jeg skulle og ønske at man utviklet et Lara Croft spill i en ren MGS/Splinter Cell stil, hvor man sniker seg innpå fiender, går rundt gjørner osv. Utstyrt med en masse gadgets og våpen. I tillegg var man ute etter stjålet våpen-teknologi, ikke bare gamle skatter i egypt. Grafikken skulle vært bygd opp på en annen måte, slik at det ikke blir buggy slik som andre TR spill. Med god kamera føring og Lara i tettsittende cat suit... ;) : :cool:

Lenke til kommentar
Halflife 2, Doom 3, Deus Ex 2, Quake 4, Final Fantasy XI (!), Leisure Suite Larry 8, Might and Magic 9, GTA 3 + Vice City, Monkey Island 4, Ultima X osv... oppfølgere finnes det nok av og de selger som oftest ganske bra så lenge de leverer det som i utgangspunktet gjorde det til en suksess samt en del nye elementer.

Men vi har alle sammen opplevd minst en gang at vi har elsket et spill som (man føler) ingen andre gjorde, og personlig ønsket at det kom en oppfølger til spillet.

Hvilket spill ville du gjerne sett en 2er (eller 3er osv) til, og hvorfor?

 

Kom igjen nå, la oss få en drøss med gode forslag her med gode argumenter...kansje noen i FunCom er innom og leser og får en god idé *grin*

Red Alert 3 :D

 

Denne gangen som en skikkelig oppfølger av 1`ern og ikke noe overdrevet tull :yes:

Lenke til kommentar

Selv om den lenge etterlengtede 1.10 patchen til Diablo 2 endelig er kommet, hadde ikke Diablo 3 vært å forakte om en stund. Bare Blizzard kunne slutte å bruke sin dyrebare tid til å lage oppfølgere til Star/Warcraft og heller konsentrere seg om Diablo 3 *grin* *grin* *grin*

 

Eller kunne jeg og tenkt meg et nytt Red Alert. Gran turismo for PC kunne også vært noe. Nytt Quake (4?) multiplayer spill hadde og vært kjekt.

Lenke til kommentar
De siste gangene jeg har spilt TFT, og det har vært større slagsmål, har alt bare vært en stor mølje med 3d-modeller i diverse glorete farger og masse svisjende og svosjende magi som flyr veggimellom. Det går omtrent ikke an å se hvem som er hva, hva som skjer, hvem som vinner, etc.. tror seriøst det blir for kaotisk i et spill som SC2.

:yes: Så enig så enig :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...