Gå til innhold

Ønskelig Oppfølger...?

Anbefalte innlegg

Halflife 2, Doom 3, Deus Ex 2, Quake 4, Final Fantasy XI (!), Leisure Suite Larry 8, Might and Magic 9, GTA 3 + Vice City, Monkey Island 4, Ultima X osv... oppfølgere finnes det nok av og de selger som oftest ganske bra så lenge de leverer det som i utgangspunktet gjorde det til en suksess samt en del nye elementer.

Men vi har alle sammen opplevd minst en gang at vi har elsket et spill som (man føler) ingen andre gjorde, og personlig ønsket at det kom en oppfølger til spillet.

Hvilket spill ville du gjerne sett en 2er (eller 3er osv) til, og hvorfor?

Kom igjen nå, la oss få en drøss med gode forslag her med gode argumenter...kansje noen i FunCom er innom og leser og får en god idé *grin*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Halflife 2, Doom 3, Deus Ex 2, Quake 4, Final Fantasy XI (!), Leisure Suite Larry 8, Might and Magic 9, GTA 3 + Vice City, Monkey Island 4, Ultima X osv... oppfølgere finnes det nok av og de selger som oftest ganske bra så lenge de leverer det som i utgangspunktet gjorde det til en suksess samt en del nye elementer.

Men vi har alle sammen opplevd minst en gang at vi har elsket et spill som (man føler) ingen andre gjorde, og personlig ønsket at det kom en oppfølger til spillet.

Hvilket spill ville du gjerne sett en 2er (eller 3er osv) til, og hvorfor?

Kom igjen nå, la oss få en drøss med gode forslag her med gode argumenter...kansje noen i FunCom er innom og leser og får en god idé *grin*

Starcraft 2!!!! :nice: *grin*

Lenke til kommentar
baldur's gate 3 og knights of the old republic 2

Selv om jeg også ønsker meg mer Baldurs Gate kan de umulig fortsette der Throne of Baahl slapp, men de kunne kansje lage en litt anderledes vri på en 3er, men en direkte fortsettelse på 2eren med addon kommer aldri til å skje. KOTOR får nok en etterfølger om ikke så lenge....

Lenke til kommentar

Vel, det er som å be om at penger skal begynne å vokse på trær, men jeg synes Frozen Throne legger så inn i hampen opp til en ny tilleggspakke. Gjerne med Arthas som ny type helt, ettersom han er over rollen som Death Knight nå. Blizzard viser at de er i stand til mye nye saker i spilla sine, og selv om det vil være vanskelig å få enda en tilleggspakke til å bli like populær blant nettspillerne; er det NOEN som kunne fått til noe sånt så måtte det vært Blizzard.

Men la de nå jobbe på WoW og gjerne også Starcraft II, jeg gleder meg like fullt over de, jeg...:)

Kan jo ramse opp noen andre mens jeg er i siget, imaginære eller ei;

Divine Divinity II

Arcanum II

Settlers V

Outcast II

Transport Tycoon II

...

Jo, må jo kikke på Black & White II, blir jo festlig. :)

Renegade 2

Og du kaller deg C&C-fan? Vel, kan jo håpe du håper på bedre tider, for originalen var fanken snyte meg ikke mye å hoppe i taket for. :(

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar
- Morrowind 2 - selv om jeg ikke er helt ferdig med verken Tribunal og Bloodmoon - ennå  :p:

Er ikke det umulig?

Jo, til en viss grad, men jeg tenkte mer på hovedoppdragene. Blir så lenge mellom hver gang jeg får tid til å spille det, så jeg faller helt ut av handlingen hver gang.

Knerta Dagoth Ur forrige gang jeg spilte det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...