slowcooler Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Hei, er det noen som kjenner til om Microsoft har en servicepack 3 på tapetet? Fant nemlig noe rart i Legg til/fjern programmer på maskina mi. Der er innstallert noe som heter "Windows 2000 Hotfix (Pre sp3)". Maskinen min er satt til å oppdatere seg automatisk hvt. opperativsys når jeg går på nettet. Noen andre som har vært borti noe sånt? Lenke til kommentar
unique Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Sp3 for w2k har ikke kommet, men alle alle patcher som slippes mellom to servicepacks kalles "pre-spX" (og gjerne med et q-xxxxxxx-nummer) sånn at vi skal "slippe" å vente på neste servicepacks. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Har hørt noe rykter om at sp3 er på trappene ja, hvis jeg ikke tar alt for feil har det kommet en beta, men jeg ville ikke brukt en betaversjon av sp .. :smile: Lenke til kommentar
unique Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Vel...tja....hmmmm....IKKE en BETA akkurat.... MS har sluppet en "security rollup package" som er en samling av hotfix'er siden sp2 for w2k. Det er s m a r t å laste ned denne. Tar "knekken" på et par hull i w2k...virus, trojanere osv... http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q311401 Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Takker for gode svar, har lastet ned og innst. den fila som Uniqe la ut link til på maskinene mine. Kommer vel en servicepack3 snart, og da kan jo dette være noe å prøve? http://www.bink.nu/Bootcd/default.htm Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 noen som har fisket opp noe mer info om når sp3 kommer, og hva den kommer til å inneholde ? mvh nerd-light Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Hei nerd-light! Snakket med ein venn av meg i går.. Som trudde at den kom til sommeren eller i løpet av sommaren.. Men,dette er ikkje bekreftet så langt eg veit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå