Halvard Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Å diskutere kvaliteten på portrett bildene er uinteressant IMO, da de er kraftig komprimerte. Macro bildet er interessant (3,5 mb) Bra oppløsning. Noe støy, men støyen er ganske finkornete og "film"lik. Har antydning til CA men så er det også skutt med f 2.0. Lenke til kommentar
Halvard Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Og der har Sony ordnet opp Også portrettbildene er nå oppdatert i til ordentelige 3 MB jpg filer. Lenke til kommentar
andris Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er en i bruktmarkedet som skal selge en Sony f828 for 8990.-. Betyr det at den har kommet på markedet? I så fall hvor? Jeg har trålet nettet og ikke funnet en eneste som har fått det ennå. Ifølge Sony Norge skal den komme i uke 2 2004. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Den har ikke kommet enda. Sannsynligvis er det enten snakk om svindel, eller forhåndsbestilling. Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ja ,jeg selv er etter å vite hvem Canon 300D eller Sony 828 som er det beste kjøpet. som sagt så får man mye for pengene ved å kjøpe sony 828 for man trenger ikke å kjøpe linser osv. men det er synd at det ikke har kommet ut noen tester ennå så man får vel bare sitte på gjerdet å vente. har tenkt å kjøpe meg et kamera selv nå for rundt 10 000kr så derfor vil jeg vente til noen har tatt en test av Canon 300D og Sony 828 opp mot hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå