AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Hei! Skal på date fredag, vi skulle egentlig på konsert (han inviterte til det), men den ble avlyst av stedet det skulle være på. Så nå har han på en måte spurt meg om et alternativt forslag eller noe sånt. Vil gjerne komme opp med noe, ettersom han tar mest initiativ til ting hittil, men jeg finner ikke på noe lurt. Vil ikke ha noe "formelt" som restaurant, utstilling etc. fordi jeg syns det er litt for tidlig. Helst noe vi kan se på, à la konsert, kino osv. Så kan vi prate hjemme. Forslag, vær så snill?<3 Bor i storby, og vi har vært ute på date 1-2 ganger, men hjemme hos meg 9-10. Anonymous poster hash: d732a...10c Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Hvis dere ikke skal noe superviktig til Mandag(natt til mandag), kan dere finne dere en mørk plass kl 02:00 og se på månen (er mange år til det samme skjer igjen) Månen skal visst nok være veldig nærme jorda, tror det blir pent Endret 23. september 2015 av Ardenus Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Ikke vær redd for at noen skal være kleint, riktig gjennomført er ingenting kleint. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Damn, hjemme hos deg 9-10 ganger også syntes du en utstilling er for tidlig. Det kan umulig fortsatt være kleint nå. Jeg vil nå si at utstilling er et godt forslag jeg da, skaper somregel litt mer interresante samtaler enn kino eller konsert. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 (endret) Kino er en dårlig date uansett. Skjønner ikke hva som skal være så bra med å sitte i mørket i 2 timer uten å kunne si noe til hverandre, eller såvidt ha fysisk kontakt. Hva med en quiz på byen? Eller et teit/gøy brettspill på en pub/kafé? Ølsmaking? Arrangér en privat pubcrawl bare dere to, og utforske steder dere ikke har vært før? Endret 24. september 2015 av afterall Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Hvis dere ikke skal noe superviktig til Mandag(natt til mandag), kan dere finne dere en mørk plass kl 02:00 og se på månen (er mange år til det samme skjer igjen) Månen skal visst nok være veldig nærme jorda, tror det blir pent Det er faktisk en blodmåne så den blir rød og stor De skrev en liten artikkel om det på Tek http://www.tek.no/artikler/denne-maneden-far-vi-en-blodrod-supermane/192426 "Måneformørkelsen er total fra klokka 04.11 til klokka 05.23 om morgenen" Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. september 2015 Forfatter Del Skrevet 25. september 2015 Tusen takk for hjelpa!<3 Anonymous poster hash: a2773...aa1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå