BerHar Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Tar mange bilder i jobben min, men må ha et program som eg kan legge tekst på bilda. Dette for å huske innhold i bilde og eventuelt dato. Trenger et program som er enkelt å bruke. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) mspaint.....(windows) Endret 23. september 2015 av flageborg Lenke til kommentar
BerHar Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Tusen takk Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 (endret) For å organisere bilder ville jeg heller brukt et program som legger metadata i bildet, som du så kan organisere og sortere. Så kan du finne alle bilder som er tagget med "motorsport", "onkel Arne" eller hva du nå legger på. MS Paint som vist over legger ikke inn metadata, men redigerer selve bildet. Dette ødelegger bildet, og kan hverken søkes eller sorteres på. Kikk for eksempel på Picasa. Endret 24. september 2015 av Trondster Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 TS etterlyser tekst PÅ bilda....og det er noe helt annet enn tekst TIL bilder..... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Er det viktigste å få løst den underliggende problematikken for brukeren, eller å få løst spørsmålet ordrett sånn det tilfeldigvis ble stilt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå