Gå til innhold

Problemer med IE og Opera

leoss

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har fått et problem hvor opera og IE henger seg ved enkelte sider, særlig dersom en side forsøker et søk eller dersom noe scripting er i bakgrunnen, det virker iallefall slik.

Det er ikke noe fast mønster som jeg har oppdaget, men mange ganger henger programmene i kvasir.no.

Jeg har defragmentert, kjørt disk cleanup, chkdsk samt det meste av Norton Utilities' diagnoseverktøy og fikser. HAr akkurat reinstallert nyeste opera og tror jeg har siste versjon med IE med alle patcher. Finner ikke noe galt, men PC ble kjappere etter alle testene og Norton.

Har noen opplevd det samme eller har noen andre tips til hva jeg skal gjøre (helst utenom å formatere C: ).

Leoss :ide:

------------

WinXP SP1

AMD XP 1400+

40 + 80 Gb WD

512 RAM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd Netscape, tenker det holder med å teste med Opera og IE, vil ikke bruke Netscape uansett, så det vil ikke løse problemet mitt.

Har funnet ut at dersom jeg søker fra Startsiden.no sitt kvasir søkefelt så henger IE seg, men om jeg søker via google-feltet eller går manuelt inn på kvasir.no og søker så går alt bra.

Har kjørt Spybot og Ad-aware i tillegg til overnevnte programmer uten noen forbedring. (Fant mye rart men...)

Det virker som om Explorer også henger dersom IE henger, iallefall hvis jeg forsøker å gjøre noe i Explorer eller trykke på startknappen.

Noen som har lignende erfaringer?

Leoss

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...