IngvaldNordland Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 People in motion Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Zazazazazazazazazazaza, skulle med andre ord vært coveret til Saft, som hadde sangen med samme tittel:-) Kunstferdig utført med kreativ blender og lukkertid. Likte veldig godt fargetonen og lyset her. Skarpheten er akkurat som han skal være for og få dette vellykket, noe du definitivt har klart. Inspirerende:-) Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Dette er jo helt topp, kunstnerisk utført. Fin komp og et fint fargevalg Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Skikkelig tøft og "saftig"! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Skikkeleg kult dette! Liker:) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Her har du virkelig fått fram bevegelser, ja! Flott og litt mystisk! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Så gøy! Det skilte seg skikkelig ut i dag og blir dagens fra meg! Veldig fin pargepalett også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Flytende bevegelser , mennesker i farten . Liker dette . Pentaxen kom meg i forkjøpet med Saft og brødrene Thue. Mener jeg har albumet liggende et sted. Må absolutt blåse støv av det igjen. Mvh Alec Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 24. september 2015 Forfatter Del Skrevet 24. september 2015 Mange takk til Dere: Pentaxen, Torbjørn, Smart 1, Magnar, Fredrik, Helene og Alec. Noe kjent med teksten her, må medgi det. Stillstand trenger da ikke være fotografiets vesen : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Minner meg om ett eller annet maleri. men husker ikke hvilket i farten. Jeg er også inne på en versjon der du kutter vekk han til høyre. Tror det også kunne bli et likandes bilde for seg selv - og enda mer abstrakt. Roar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 24. september 2015 Forfatter Del Skrevet 24. september 2015 Minner meg om ett eller annet maleri. men husker ikke hvilket i farten. Jeg er også inne på en versjon der du kutter vekk han til høyre. Tror det også kunne bli et likandes bilde for seg selv - og enda mer abstrakt. Roar Hei Roar : ) Ser den. En annen tittel kunne være: De som leder an.?? Kopistene : ) Nei, jeg ikke helt i mål der. Mange takk for forslaget og tankene dine. Mvh Ibn Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Ble spesielt dette, du har fått fram en fin bevegelse samt et relieffaktig preg på bildet. mvh Ulv Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 24. september 2015 Forfatter Del Skrevet 24. september 2015 Ble spesielt dette, du har fått fram en fin bevegelse samt et relieffaktig preg på bildet. mvh Ulv Hyggelig å lese din mening Ulv : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg