Helm Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Meh. Ingenting slår rødsprit og fyrstikk. Lenke til kommentar
aaaight Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Bruke den til å fjerne kjønnshår, oops kappa visst av pikken også, gitt. Damn those lasers. Med mindre pikken din er på størrelsen med et hårstrå tviler jeg på at det kommer til å skje Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Lurer på hva Gillette tenker nå... Huhoi, genialt! Dette kan vi tjene penger på! Hvis det funker kjøper vi hele bedriften! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Meh. Ingenting slår rødsprit og fyrstikk.Jeg slår de inn med hammer og biter de av fra innsida. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Lurer på hva Gillette tenker nå... Måter å bli kvitt de innenfor lovens fire vegger og viss det ikke funker, ta en tur ut. Vi har allerede laser, som fjerner hår mer eller mindre permanent så da vil jeg heller ha noe sånt til en billing penge enn noe som kanskje må brukes hver dag så da sparer en ikke mye Inntil den tid så klarer jeg meg med 1 ukes skjegg (trimmer det hver søndag) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg drar ut ett og ett skjeggstrå med pinsett. Tårene funker greit som lube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå