Joachim_F Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Frister det å ta skjeggveksten med en laser?Glem laservåpen, her er laserbarberhøvelen! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Kan ikke skjønne at denne er sterk nok til å kutte gjennom tykt skjegg i en passende hastighet. Ett og ett strå går tydeligvis greit, men vi har jo ikke skjegg som en prepubertal 12-åring heller da. 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Barbere seg med laser så jeg i en episode av Star Trek en gang husker jeg 2 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Det er vert å nevne at du vil mest sannsynligvis beholde kløen vis du barberer deg i dusjen med den der, fordi håret vil trekke seg inn i huden etter at det krymper. Dog, det må vel være en forbedring for tørrbarbering? Lenke til kommentar
TheAmmoniacal Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Teknofil skriver artikkel om noe som er garantert svindel? 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Svidd hår lukter ikke spesielt godt, lurer på hvordan det er ivaretatt. AtW Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Svidd hår lukter ikke spesielt godt, lurer på hvordan det er ivaretatt. AtW Ja hva da om å bruke dette til å fjerne intimhår Lenke til kommentar
ultramannen Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg kjøper en når jeg ser et fungerende produkt og kan lese en anmeldelse. Hvis dette er reelt, så er en av oppfinnerene, Morgan Gustavsson, fra Sverige. Og det betyr at vi nok ser denne til salgs her til lands også. Jeg har brukt kickstarter noen ganger, og stort sett fått søppel tilbake, og jeg går ikke på den smellen igjen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Svidd hår lukter ikke spesielt godt, lurer på hvordan det er ivaretatt. AtW Ja hva da om å bruke dette til å fjerne intimhår Lukter det verre enn annet hår når det svis? AtW Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Svidd hår lukter ikke spesielt godt, lurer på hvordan det er ivaretatt. AtW Ja hva da om å bruke dette til å fjerne intimhår Hva er intimhår? Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Shaving Pandorum style Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Bruke den til å fjerne kjønnshår, oops kappa visst av pikken også, gitt. Damn those lasers. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Damnit, noen dro frem Pandorum scenen før jeg rakk å gjøre det oh, well... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Dette høres nice ut, hater å bruke barberhøvelen på hodet ,tar evigheter. 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Dette høres nice ut, hater å bruke barberhøvelen på hodet ,tar evigheter. Har du vurdert å helle blåsyre over hodet? Da slipper du unna med 1 behandling. Lenke til kommentar
SkyBoy Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Lurer på hva Gillette tenker nå... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Lurer på hva Gillette tenker nå... "How the heck are they going to make it work and how come they haven't made a working prototype to show off?" Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Er ombord jeg om de kan gi en ok demonstrasjon. Har sett laser printere med samme konsept tatt i bruk før, så det ser ok ut. Hvorvidt de demonstrerer naturlig vis. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Snakket med de igjennom en del mails og de lover at det skal fungere like bra på hodet som på andre steder. Høres lovende ut. Men, kjøper ikke skinnet før bjørnen er felt Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå