Torhild Jansen Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Reservert. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Reservert, men fruene benytter seg ikke av tilbudet ? Artig bilde, godt sett av deg. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Ingen herrer? Godt sett var det uansett. Flott! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Reservert, men fruene benytter seg ikke av tilbudet ? Artig bilde, godt sett av deg. Vennlig hilsen Ragnar Takker Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Ingen herrer? Godt sett var det uansett. Flott! Mvh Fredrik Takker Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 I alle dager!? Skulle tro vi var handicappet... Hvor er dette tatt da? Tyskland? Utenfor hvilket hus? Ble litt nysgjerrig Morsomt at du så det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Flott observert , er det dette som er omvendt diskriminering ? Kvinner greier da fint å parkere uten å ha egne oppmerkede p- plasser . Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Mrsmt! Godt sett! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Trodde først det var innenfra og ut, men så er det jo omvendt. Siden det er frauen-reservert parkering så tenker jeg at det kanskje er en eller annen kvinneaktivitet som foregårseg der inne bak speilingene. Hvis du har mer å gå på her så kunne det være en ide' å rette opp høyresiden. Fint sett og tatt. For presentasjonen skyld tror jeg at jeg ville lagt det mot grå bakgrunn da det lyse til høyre lett glir sammen med bakgrunnen. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg