Arodem Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Stemmeskuespiller kan ha avduket oppfølgeren til Wolfenstein: The New Order.– Vi jobber med et nytt Wolfenstein-spill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Mer Wolfenstein takker jeg ikke nei til. The New Order og The Old Blood var to herlige enspiller opplevelser for min del 4 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Enda ikke fått gjort ferdig The Old Blood da jeg ble side-tracka med Witcher 3 og nå MGS5. Men mer Wolfenstein sier jeg absolutt ikke nei takk til! Herlig med et FPS spill uten alt multiplayerstyret som skal overskygge alt annet Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 The Old Blood var faktisk bedre enn New Order. Men ingen av dem slår Return To Castle Wolfenstein fra 2001 hva gameplay og story angår. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Skal mye til for at jeg liker singleplayer fps spill. Unntakene har vært Wolfenstein New Order og Bulletstorm. 2 episke historier med knallgodt gameplay der jeg sitter og klapper når credits kommer. Fantastiske spill Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Skal mye til for at jeg liker singleplayer fps spill. Unntakene har vært Wolfenstein New Order og Bulletstorm. 2 episke historier med knallgodt gameplay der jeg sitter og klapper når credits kommer. Fantastiske spill Prøvd det new shadow warrior spillet? Er på høyde med wolfenstein syns jeg Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 The Old Blood var faktisk bedre enn New Order. Men ingen av dem slår Return To Castle Wolfenstein fra 2001 hva gameplay og story angår. 110 prosent enig. 2001 spillet var fantatisk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Ja det likte jeg også vanvittig bra når det kom Er det kommet noen grafikk mods til det siste årene eller noe ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-noEijIRj Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Herlig! Elsker Wolfenstein-spillene. Synes gameplayet var fantastisk. Det eneste som var skikkelig teit med spillet var collectibles, men det var artig med litt skjulte rom som inneholdt litt bakgrunnsinfo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå