Ralu Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Jeg fullførte mekanisk vg2 for 5 år siden og kom meg dessverre aldri ut i jobb etterpå. Spørsmålet mitt er om jeg nå, 5 år etter har sjans til å få meg lærlingplass? Jeg ønsker å jobbe som reservedelsekspeditør. Jeg har siste 1,5 året jobbet med Bilglass og solfilm. Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 kontakt ditt nermeste fagopplæringskontor , de kan svare på alt du måtte lure på angående læreplass http://utdanning.no/tema/hjelp_og_veiledning/fagopplaeringskontorene 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Jeg fullførte mekanisk vg2 for 5 år siden og kom meg dessverre aldri ut i jobb etterpå. Spørsmålet mitt er om jeg nå, 5 år etter har sjans til å få meg lærlingplass? Jeg ønsker å jobbe som reservedelsekspeditør. Jeg har siste 1,5 året jobbet med Bilglass og solfilm. Tusen takk for svar Har dusjekket muligheteene for om du kan godskrive noe av det du har gjort på jobben nå som relevant utdanning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå