Fredrik N. Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 nord-vestlandet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Fint utsnitt og oversikt der de tre fargene beige, grønt og blått dominerer hvert sitt felt. Diagonalen er antagelig det som skaper spenningen i komposisjonen. Min pirketrang tenker en ørliten kloning av en pitteliten grønn nede ved høyre hjørne uten at det er noe å bry seg om for det var sikker bare en av disse kjepphesten i bakhodet mitt som begynte å røre på seg. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Hei Roar, ja jeg ser ser hva du mener. Det å beskjære og klone bilder er ikke enkelt og ofte ser man seg blind på et bilde så man ikke oppdager disse små blemmene før man legger det ut. Men takk for at du kommenterte! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Ja disse terassene er et typisk bilde i det sterkt skrånende landskap. Her utnyttes til siste "trævl" når det gjelder jordsmonn. Fint perspektiv her, og bildet må ses i fullstørrelse for å fram hele herligheten. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Lurte fælt på om du hadde bomma på tittelen, der gitt! Nei, da, vestsiden av Kreta er fin den... Umiskjennelig landskap, egentlig.. PS! Har akkurat bestilt neste sommers tur... Nedtellingen har startet.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Takk SvenM og Ragnar for kommentarer. Skulle hatt mye bedre tid til fotografering, men da måtte jeg i såfall ha reist rundt alene. Kunne jo ikke stoppe ved hvert hjørne heller.. Kreta er jo en spennende øy (unntatt feriestedene da), så får jeg se om det blir en tur neste år også. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg