finfyr Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Har en Dlink DIR868L som jeg prøver å konfiguere til å slå av gjestenettet til gitte tidspunkt. Jeg ønsker at det skal være forskjellige tider på hverdager og helg, men finner ikke ut om eller hvordan dette kan gjøres. Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan gå frem for å få til dette. Det er ønskelig at nettet aktiveres hver dag kl. 12, men at det slås av på noe ulikt tidspunkt fredag og lørdag, resten av uken likt. Er dette mulig å få til?Evt. er det andre og nyere routere som kan levere en slik funksjon? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Asus sine routere kan i alle fall gjøre det per Device, ikke per SSID/nettverk så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Jeg har googlet og lest. Endte med at jeg likegodt bestilte meg en ny:http://www.multicom.no/asus-rt-ac87u-nordic-dual-band-wireless-ac2400/cat-p/c/p7641496 Men om noen har tips, så for all del, kom gjerne med de:) Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Samme som jeg har. Er veldig godt fornøyd med den, men jeg har ikke prøvd selve Parental Control-funksjonen selv (den som setter tidsbegrensninger per MAC adresse). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå