okjo Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Minimalistiske og stilige bilder begge, litt Giacometti-preg på de langbeinte dyra. V2 er ganske spesiell med det bakerste reinsdyret med 8 ben Mvh Oddmund Endret 23. september 2015 av okjo Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Jeg vet ikke hvilket av disse to bildene som er best, de er veldig bra begge to. Fine farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Takk for din hyggelige kommentar Torbjørn ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. september 2015 Forfatter Del Skrevet 23. september 2015 Minimalistiske og stilige bilder begge, litt Giacometti-preg på de langbeinte dyra. V2 er ganske spesiell med det bakerste reinsdyret med 8 ben Mvh Oddmund Meget godt observert Oddmund. Som du ser er det tre dyr i V1, og det er de samme dyrene i V2, men et av de skult bak det bakerste dyret. Takk for ditt observante blikk. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Vakre landskapsbilder begge to , v2 blir min favoritt . Flott komposisjon ,skarpt og med en naturlig fargepalett. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. september 2015 Forfatter Del Skrevet 24. september 2015 Vakre landskapsbilder begge to , v2 blir min favoritt . Flott komposisjon ,skarpt og med en naturlig fargepalett. Mvh Alec Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Lækkert. Liker Syns v2 var best. Et bilde jeg kunne tenkt meg å sett i S/V også Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Herlig fangst, Ragnar! V2 ble min favoritt ;-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. september 2015 Forfatter Del Skrevet 28. september 2015 Lækkert. Liker Syns v2 var best. Et bilde jeg kunne tenkt meg å sett i S/V også Takk for din kommentar til bildet Kjell Stian ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. september 2015 Forfatter Del Skrevet 28. september 2015 Herlig fangst, Ragnar! V2 ble min favoritt ;-) Har vært på Røros og ikke fulgt så nøye med på kommentarer til bilene mine. Oppdaget ikke din gode kommentar før nå. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg