Arodem Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Naughty Dog rydder opp i rykter og uheldige uttalelser.– Nei, vi jobber ikke med The Last of Us 2 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Ikke like spennende å vise fram ett spill for første gang om nyheten om spillet allerede er lekket ut på internett. Skjønner at de vil prøve å rydde opp i forsnakkelser, men uansett hva som er tilfellet så håper jeg likevel at etter Uncharted 4 at The Last of Us 2 er det neste fra Naughty Dog som vi kan se fram til. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Galskap om de ikke jobber med The last of us 2. Men samtidig hadde det vært fantastisk om de lagde noe helt nytt innen science fiction sjangeren. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 The Last of Us var et fantastisk spill, det er som flere sier galskap om det ikke kommer ut en fortsettelse. Jeg vil gjerne følge Joel og Ellie videre, og finne ut hva som skjedde videre etter at spillet var slutt. Lenke til kommentar
iFlame Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Det er helt kurant at Naughty Dog har fokusert på Uncharted 4, et spill jeg gleder meg vilt til, men at de pr dags dato ikke engang har begynt på oppfølgeren til The Last of Us er for meg mer eller mindre uforståelig. Med tanke på hvor stort og godt likt det spillet både var og er, så burde det være i alles interesse å få noe i gang. Pronto. Det tar fort noen år om de ennå ikke engang har begynt. Og sånn HELT btw: For min del kan de godt ditche Joel, så lenge de har med Ellie. Hun var så ordinær og ekte at jeg fortsatt tenker på henne som den kuleste kvinnelige spillkarakteren noen sinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå